اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه تأکید کرد:

اقدام شرکت‌های تعاونی نسبت به واگذاری مسکن مهر در مود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه گفت: شرکت‌های تعاونی موظف هستند تا یک سال آینده نسبت به واگذاری مسکن مهر به متقاضیان در شهر مود اقدام کنند.

اقدام شرکت‌های تعاونی نسبت به واگذاری مسکن مهر در مود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری سربیشه با توجه به اینکه هفته اول ماه محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده بر توجه مسئولان به نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.
وی اضافه کرد: اگر احیا و ترویج  فریضه الهی واجب است امر به معروف و نهی از منکر از اوجب واجبات و اگر در جامعه‌ای این فریضه جاری و اجرا نشود عدل و داد در آن رخت برمی‌بندد و مفاسد اجتماعی ترویج پیدا می‌کند.
فرماندار سربیشه از مسئولیت‌ها به عنوان امانتی الهی نام برد و اظهار داشت: تلاش صادقانه مدیران و مسئولان در راستای رفع مشکلات مردم و توسعه و آبادانی جامعه بهترین نوع امانتداری با توجه به دستورات دین مبین اسلام است.
حسین‌پور اعتدال و میانه‌روی را دو ویژگی بسیار ارزشمند برای مدیران و مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: این ویژگی در کنار برنامه‌ریزی و برخورد درست محقق می‌شود.
وی با اشاره به سفر چهارم هیئت دولت به خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه افزود: این سفر برکات خوبی برای شهرستان داشته که از جمله آن می‌توان به مصوبه هیئت دولت در مورد واردات چمدانی در شهرهای مرزی که هر نفر در سال می‌تواند چهار مرتبه وهر بار به ارزش یک میلیون و 500 هزار تومان واردات انجام دهد، اشاره کرد.
فرماندار سربیشه به دستگاه‌های اجرایی متذکر شد ماهانه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی خود را به فرمانداری گزارش دهند و در مکاتبات اداری سلسله مراتب را رعایت کنند.
حسین‌پور یادآورشد: سهم شهرستان سربیشه در چهارمین سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به این شهرستان 2 هزار فرصت شغلی است.
وی از مدیران بانک‌های عامل شهرستان خواست در امر اختصاص اعتبارات به متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بحث کارهای عمرانی و پیمانکاری از اتباع خارجی استفاده نکنند.
فرماندار سربیشه از دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای که نهایت همکاری را در طول سرشماری نفوس ومسکن 90 داشتند تشکر کرد و خواستار حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به همراه پرسنل ادارات در کلاس‌های آموزشی اخلاق که در طول ماه محرم و صفر در محل دفتر امام جمعه تشکیل می‌شود، شد.
حسین‌پور همچنین در مورد مسکن مهر شهر مود گفت: مقدمات واگذاری زمین انجام شده و شرکت تعاونی‌ها موظف هستند تا یک سال آینده نسبت به واگذاری مسکن مهر به متقاضیان اقدام کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول