اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران خواستار شد:

تسریع در خدمات‌رسانی اداره آبفا به مسکن مهر گچساران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گچساران گفت: اداره آب و فاضلاب شهری نسبت خدمات‌رسانی به واحدهای مسکن مهر گچساران هر چه سریع‌تر اقدام کند.

تسریع در خدمات‌رسانی اداره آبفا به مسکن مهر گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و بررسی روند اجرایی مسکن مهر گچساران که با حضور پیمانکاران و مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان در گچساران برگزار شد، اظهار کرد: افزون بر 2 هزار و 800 واحد مسکن مهر در قالب 175 بلوک آپارتمانی در گچساران در حال ساخت است.
وی، پروژه مسکن مهر گچساران را یکی از پیشروترین پروژه‌های مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد دانست و بیان کرد: باید تلاش شود همزمان با احداث و بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر، اقدامات و خدمات لازم آماده باشد.
سجادپور افزود: خدمات‌رسانی به‌موقع به مسکن مهر سبب می‌شود تا ساکنان این پروژه، پس از سکونت از خدمات آموزشی، بهداشتی و رفاهی لازم برخوردار شوند.
معاون فرماندار گچساران از شهرداری، ادارات گاز، برق، آبفا، مسکن و شهرسازی، نوسازی مدارس، شبکه بهداشت و درمان و مخابرات خواست تا هرچه سریع‌تر و با قید فوریت، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای پروژه‌های خدماتی به سایت بزرگ مسکن مهر گچساران را انجام دهند.
سجادپور ابراز داشت: با توجه به اهمیت پروژه و تأکید ریاست جمهوری بر اجرا و تکمیل هر چه سریع‌تر مسکن مهر، همه ادارات، سازمان‌ها و نهادها برای تسریع در اتمام این پروژه باید تلاش و همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به پرداخت حق انشعاب گاز، آب و برق واحدهای مسکن مهر عنوان داشت: برای تعیین محل پرداخت این هزینه‌ها جلسه‌ای با حضور مسئولان مسکن و شهرسازی و ادارات خدمات‌رسان تشکیل و نسبت به این موضوع تصمیمات لازم مصوب می‌شود.
سجادپور تصریح کرد: ادارات خدمات‌رسان باید بعد از اتمام پروژه‌های خود در مسکن مهر نسبت به پر کردن حفاری‌های انجام‌شده اقدام کنند تا خللی در روند فعالیت پیمانکاران و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌وجود نیاید.
این مقام مسئول در گچساران بیان کرد: مسکن و شهرسازی باید به تناسب پیشرفت فیزیکی و صورت‌ وضعیت پروژه‌ها نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران اقدام کند.
سجادپور افزود: به پیمانکارانی که از درصد پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد برخوردار باشند اقساط معوقه بانکی پرداخت می‌شود و کارفرما به‌ منظور تکمیل و تحویل هرچه سریعتر آپارتمان‌های مسکن مهر، باقیمانده اقساط آن‌ها را پرداخت کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: پیمانکارانی که از درصد پیشرفت قابل قبولی در اجرای پروژه مسکن مهر برخوردار نیستند و یا کار ساخت و ساز واحدهای آنان تعطیل است، در اولین فرصت طی جلسه‌ای بررسی و در این زمینه چاره‌اندیشی می‌شود.
سجادپور با بیان اینکه شرکت‌ها و ادارات خدمات‌رسان باید نسبت به تکمیل پروژه‌های خود اقدام کنند، ابراز داشت: پیمانکارانی که از درصد بالای پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند باید با تلاش مضاعف نسبت به تکمیل پروژه‌های خود تا دهه اول بهمن 90 اقدام کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول