اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد:

اعطای 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از اعطای 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مسکن مهر استان تاکنون خبر داد.

اعطای 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمدعلیرضا بیگی در نشست شورای مسکن استان اظهار کرد: 10 هزار میلیارد ریال از این میزان به متقاضیان مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 5000 میلیارد ریال نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر اعطا شده است.
وی اعطای این رقم از تسهیلات را بی‌سابقه دانست و ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک آثار مثبت این اقدام با همکاری شایسته تمام دستگاه‌های اداری در پروژه ملی مسکن مهر مشاهده شود.
بیگی از احداث 16 هزار واحد مسکن مهر در زمینی به وسعت 250 هکتار در شهر جدید سهند خبر داد و تاکید کرد: باید با استفاده از تجارب گذشته این پروژه را با سهولت و در مدت زمان کمتری به پایان برسانیم.
وی اظهار داشت: مراحل اداری واگذاری مسکن‌های مهر باید به گونه‌ای انجام شود که در هنگام اتمام پروژه، واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده شود.
بیگی تصریح کرد: همه باید قدردان تلاش‌های دولت نهم و دهم باشیم که زمینه خانه‌دار شدن مردم و نیازمندان را به طور مناسب فراهم کرده است.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از اقدامات مناسب بنیاد مسکن استان در نوسازی مسکن روستایی، خاطرنشان کرد: از مجموع 240 هزار واحد مسکن روستایی استان بیش از 91 هزار واحد توسط بنیاد مسکن نوسازی شده است که آمار قابل توجهی است.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان هم در این جلسه از افزایش 130 درصدی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر استان در آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.
حسین خلیلی‌مرد با بیان این که آذربایجان شرقی رتبه سوم کشور در اجرای پروژه‌های مسکن مهر را دارد گفت: این در حالی است که رتبه استان در سه سال گذشته بیست و هفتم بود و کسب رتبه سوم حاصل تلاش مضاعف مدیران استان در حوزه مسکن مهر است.
وی با بیان این که هم‌اکنون 83 هزار واحد مسکن مهر در استان در حال ساخت است افزود: 43 درصد از پروژه مسکن مهر استان در شهر جدید سهند، 43 درصد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و مابقی در شهرهای زیر 25 هزار نفر واقع است.
در نشست شورای مسکن استان، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی موظف شد تمهیدات لازم را برای اجرای شبکه فاضلاب شهرک میلاد مرند که مسکن مهر این شهرستان در آن احداث شده، اتخاذ و اجرا کند.
اعضای شورای مسکن استان همچنین ضمن استماع گزارشی درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه ملی مسکن مهر در آذربایجان شرقی، مصوباتی درباره آماده سازی شهر جدید سهند برای تسهیل و تسریع در اجرای مسکن مهر کلان‌شهر تبریز را به تصویب رساندند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول