اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات به مسکن مهر چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات احداث واحد مسکونی طرح مسکن مهر در این استان خبر داد.

پرداخت 600 میلیارد ریال تسهیلات به مسکن مهر چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی ابراهیمی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر این استان، اظهار داشت: با اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت این استان افزون بر 606 میلیارد و 740 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه متوسط پیشرفت فیزیکی در طی یک ماه گذشته در شهرک منظریه چهار درصد است، افزود: شهرک الهیه بروجن در این بازده زمانی افزون بر پنج درصد رشد داشته است.
ابراهیمی با بیان اینکه در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر جمعیت تعداد یک هزار و 290 واحد در مرحله پایان نازک کاری قرار دارند، افزود: تعداد 5 هزار و 399 واحد مرحله پی سازی را به پایان رسانده‌اند.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در ادامه با تأکید بر اینکه مرحله آماده سازی محله 35 منظریه هرچه سریع‌تر به پایان برسد، افزود: تاکنون بیش از 47 میلیارد تسهیلات برای آماده‌سازی در شهرهای با جمعیت بالای 25 هزار نفر پرداخت شده است.
وی بر ضرورت رعایت مقررات ملی ساختمان در احداث واحدهای مسکونی این استان، تأکید کرد و گفت: ساخت واحدهای مسکونی مهر با رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط و مقررات شهرسازی و استفاده از مصالح درجه یک در این استان در حال ساخت است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به عملکرد این سازمان بر اساس برنامه چهارم توسعه از تحقق 120 درصدی احداث خانه‌های سازمانی در این استان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بر اساس میزان سرمایه‌گذاری در این بخش در سال هدف از مجموع 15 میلیارد ریال در نظر گرفته شده افزون بر 895 میلیون ریال یعنی شش درصد محقق شده است.
ابراهیمی ادامه داد: همچنین در این مدت 27 درصد اهداف سرمایه‌گذاری این سازمان در زمینه تهیه و بازنگری طرح‌های جامع شهری بر اساس برنامه چهارم توسعه در این استان محقق شده است.
وی تهیه طرح‌های تفصیلی شهری را از دیگر رویکردهای این سازمان عنوان کرد و گفت: با توجه به برنامه چهارم توسعه در سال پایه سرمایه‌گذاری افزون بر 36 میلیون و 200 هزار ریال در نظر گرفته شد که تا سال هدف تنها 4.2 درصد طرح محقق شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول