اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون صومعه‌سرا خبر داد:

پیشرفت 79 درصدی پروژه مسکن مهر صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون صومعه‌سرا از پیشرفت 79 درصدی پروژه مسکن مهر در این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 79 درصدی پروژه مسکن مهر صومعه‌سرا
سید حبیب‌الله امیرکیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به ادامه اجرای پروژه مسکن مهر در این شهرستان، اظهار داشت: این پروژه با سرعت در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد در حال انجام است.
وی، فراخوان ثبت نام مسکن مهر در کشور و صومعه‌سرا را از اواخر سال 1386 عنوان کرد و افزود: طبق این فراخوان تمام اقشار مختلف در حوزه کارمندی، کارگری و مشاغل آزاد صومعه‌سرا ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس اداره تعاون صومعه‌سرا با اشاره به مساحت اختصاصی پروژه مهر در این شهرستان تصریح کرد: حدود 52 هزار و 600 متر مربع زمین در صومعه‌سرا برای آماده‌سازی و ساخت مسکن مهر اختصاص یافته است.
امیرکیانی، تعداد ثبت‌نام و درخواست کنندگان مسکن مهر صومعه‌سرا را در مجموع بالغ بر یک‌میلیون و 772 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 120 نفر در گروه کارمندی، 413 نفر در گروه کارگری و یک‌هزار و 239 نفر در بخش مشاغل آزاد جای می‌گیرند.
وی با اشاره به واریز مبالغ افراد درخواست کننده بر اساس نوع مشاغل آنها، خاطرنشان کرد: مبالغ واریزی افراد و نوع مشاغل آنها در پنج شرکت تعاونی با عنوان مسکن مهر کارمندی، مهر کارگری، مهر آزاد و مسکن مهر آزاد 1 و 2 سازماندهی شده است.
رئیس اداره تعاون صومعه‌سرا، آماده‌سازی واحدهای مسکونی مهر را در دو فاز اجرایی ذکر کرد و افزود: در فاز نخست تعداد 350 واحد مسکن مهر برای اقشار مختلف این شهرستان ساخت و تحویل داده می‌شود.
وی افزود: در فاز نخست این تعداد واحد مسکن مهر بالغ بر 42 واحد به کارمندان، 98 واحد به کارگران و در مجموع 140 واحد به مشاغل آزاد 1 و 2 اهدا می‌شود.
امیرکیانی، فاز دوم پروژه مذکور را ساخت و تحویل 200 واحد مسکونی مهر اعلام کرد و بیان داشت: این واحدها هر یک در چهار طبقه در حال ساخت هستند که تا پایان امسال تحویل داده می‌شوند.
وی با اشاره به پیشرفت ساختاری این واحدهای مسکونی بیان کرد: واحدهای مسکونی کارمندی با 75 درصد، کارگری با 80 درصد، آزاد با 75 درصد و واحدهای آزاد یک و دو به ترتیب دارای 80 و 85 درصد پیشرفت ساختاری دارند.
این مسئول، پیشرفت فیزیکی کل پروژه مسکن مهر در صومعه‌سرا را بالغ بر 79 درصد برشمرد وگفت: تمام واحدها طبق برنامه‌ریزی‌های گذشته تا پایان امسال به مشتریان تحویل داده می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول