اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مریوان:

بومی‌سازی دانش صلح‌آمیز هسته‌ای نماد اراده ایرانیان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مریوان گفت: همزمان با توسعه علمی کشور دانشمندان ایرانی توانایی خود را در زمینه بومی‌سازی دانش هسته‌ای به نماد عینی اراده ملی ایرانیان مبدل کردند.

بومی‌سازی دانش صلح‌آمیز هسته‌ای نماد اراده ایرانیان است
عبدالله رشیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: دستیابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای با کاربردهای علمی، صنعتی، پزشکی و دیگر زمینه‌ها برای توسعه کشور، حق مسلم و همیشگی ملت ایران است.
وی افزود: بومی‌سازی دانش صلح‌آمیز هسته‌ای از سوی دانشمندان جوان و خلاق ایرانی برای کشورهای دارای تکنولوژی هسته‌ای غیرقابل تصور و در حقیقت غیرقابل پذیرش است.
فرماندار مریوان خاطرنشان کرد: طبیعی است کشورهای غربی همه تلاش خود را معطوف به جلوگیری از فعالیت‌های تحقیقاتی جمهوری اسلامی نموده و با هر بهانه‌ای سعی در تعلیق فعالیت‌های دانشمندان ایرانی دارند.
رشیدی‌پور تصریح کرد: استکبار باید بداند که ایران اسلامی این دانش را در سایه زحمات و کوشش‌های فراوان فرزندان این آب و خاک و بدون کمک گرفتن از هیچ کشوری کسب کرده بنابراین در این راستا حاضر به باج‌دهی به هیچ قدرتی در دنیا نیست.
وی تأکید کرد: با توجه به شفاف‌سازی فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی کشور برای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دلیلی برای توقف فعالیت‌ها وجود نداشته و دانشمندان ایرانی تا رسیدن به بالاترین سطح فناوری انرژی صلح آمیز هسته‌ای به راه خود ادامه خواهند داد.
فرماندار مریوان اضافه‌ کرد: در صورت حمله دولت‌های غربی به تمامیت ارضی کشور، به طور قطع نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار همیشگی خود جواب کوبنده‌ای به قدرت‌های متجاوز خواهد داد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول