اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در کرمان:

ملت همیشه در صحنه را نمی‌توان تهدید کرد/ تمام سلاح‌های هسته‌ای در دست آمریکا است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: ملتی که بیش از 32 سال استقامت کرده و شهید داده و همیشه در صحنه حضور دارد را نمی‌توان تهدید کرد.

ملت همیشه در صحنه را نمی‌توان تهدید کرد/ تمام سلاح‌های هسته‌ای در دست آمریکا است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت الله سیدیحیی جعفری شامگاه چهارشنبه در جمع رؤسای دانشگاه پیام نور استان با اشاره به ایجاد جنگ روانی از سوی دشمنان علیه ایران اظهار داشت: دشمنان اعلام کردند که صهیونیست و چند کشور دیگر به ایران حمله نظامی می‌کنند، اما سپس تمام آن‌ها مجبور شدند که حرفشان را پس بگیرند.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور بی لیاقت و خائن آمریکا بارها اعلام کرده که تمام گزینه‌ها برای ایران روی میز قرار دارد و ایران هسته‌ای برای جهان و آمریکا خطرناک است، بیان داشت: تمام سلاح‌های هسته‌ای در دست آمریکا است.
جعفری تصریح کرد: بیش از 40 سال قبل کندی رئیس جمهور وقت آمریکا اعلام کرد که سلاح‌های هسته‌ای این کشور به حدی است که می‌تواند هفت بار دنیا را زیر و رو کند.
این مسئول افزود: آنها در حالی دم از حقوق بشر می‌زنند که به ما "ایران هسته‌ای" می‌گویند.
جعفری با اشاره به اینکه بارها جواب آمریکایی‌ها داده شده است و حتی البرادعی رئیس سابق آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای اعلام کرد که صهیونیست و بعضی از کشورها از مسئله هسته‌ای ایران سوء استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها هم مشخص شده که ایران دنبال سلاح هسته‌ای نیست.
وی عنوان کرد: سازمان جاسوسی آمریکا هم چند سال قبل به صورت رسمی اعلام کرد که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.
جعفری با بیان اینکه قصد داریم با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، ایران را به کمال برسانیم، ابراز داشت: رهبری می‌فرمایند که این گفته‌های دشمنان بهانه است، زیرا هدف آنها عدم پیشرفت ایران در منطقه است.
این مسئول با اشاره به اشغال عراق و افغانستان توسط آمریکایی‌ها تصریح کرد: آنها استعمارگر و خیانتکار هستند و از کشتن بشر ابایی ندارند.
جعفری بیان داشت: رژیم فاسد و نامشروع صهیونیست و آمریکا منشأ تمام فتنه‌ها در جهان هستند.
وی با تاکید بر اینکه ما از تهدیدها نمی‌ترسیم، عنوان کرد: ملتی که بیش از 32 سال استقامت کرده و شهید داده است و همیشه در صحنه حضور دارد را نمی‌توان تهدید کرد.
امام جمعه کرمان متذکر شد: شهادت نیروهای سپاه در ملارد کرج موجب ناراحتی مردم و مسئولان شد.
این مسئول گفت: بر خلاف تمام ناراحتی‌هایی که ملت ما در 32 سال گذشته داشته است، اما همواره دست شیطان بزرگ را قطع کرده است.
جعفری در پایان اذعان داشت: امروز ما سرافرازیم که نوکر هیچ قدرت و ابرقدرتی نیستیم و مستقل‌ترین کشور جهان هستیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول