اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌دری‌نجف‌آبادی:دیگران برای آینده ایران تصمیم نگیرند

ایران تحت هیچ شرایطی از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران تحت هیچ شرایطی از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نیامده و اجازه نخواهد داد دیگران برای آینده این کشور تصمیم بگیرند.

ایران تحت هیچ شرایطی از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آید
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی ظهر امروز در جشنواره شهروند برگزیده استان مرکزی اظهار داشت: شورای امنیت و آژانس بین‌المللی عدالت را در حق ایران رعایت نکرده و به دور از واقعیت‌ها دست به انتشار گزارش ‌علیه ایران می‌زند که این بر‌خلاف قوانین و مقررات است.
وی با بیان اینکه آژانس بین‌المللی موظف است در کارهای تحقیقاتی به غیر از اقدامات نظامی، همه کشورهای عضو را کمک کند، تصریح کرد: نگاه ضد و نقیض داشتن در این رابطه شایسته نیست که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه اراک ادامه داد: ایران تحت هیچ شرایطی از حقوق هسته‌ای خود کوتاه نیامده و اجازه نخواهد داد دیگران برای آینده این کشور تصمیم بگیرند.
دری ‌نجف‌آبادی با بیان اینکه فعالیت‌های هسته‌ای ایران فعالیت‌هایی صلح‌آمیز است، افزود: ایران بر اساس آیین مقدس اسلام هرگونه استفاده از سلاح‌های اتمی را حرام دانسته و به هیچ عنوان از این نوع سلاح‌ها استفاده نخواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جامعه ایران جامعه‌ای اسلامی است و شهروندان این جامعه نیز باید به اصول و ارزش‌های اسلامی پایبند باشد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز گفت: جشنواره شهروند برگزیده در راستای ارتقاء روحیه مسئولیت پذیری در بین مردم و مسئولان و قدردانی و قدرشناسی از افراد مسئولیت پذیر برگزار شده است که انتظار می‌رود نتایج مثبت و ارزشمندی به همراه داشته باشند.
سردار کاظم مجتبایی افزود: تا زمانی که شهروندان همکاری مناسبی با نیروی انتظامی نداشته و قوانین شهروندی را رعایت نکنند نباید انتظار داشت که امنیت و نظم و انضباط در جامعه حاکم شود.
وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در سال‌های اخیر تعامل بیشتر با مردم را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: ‌پلیس امروز مقابل مردم نیست، بلکه در کنار مردم و خدمتگذار مردم است که این نقطه قوتی برای نیروی انتظامی است.
حبیب دارابی دبیر جشنواره شهروند برگزیده استان مرکزی نیز گفت: بیش از 100 اثر   به دبیرخانه این جشنواره ارائه شده بود که از این تعداد 10 اثر و مستندات به عنوان شهروند برگزیده انتخاب شد که نفر اول به جشنواره سراسری شهروند برگزیده راه می‌یابد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول