اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس در جمع خبرنگاران:

طی دو ماه آینده سوخت 20 درصدی در نیروگاه هسته‌ای تهران بارگذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ‌با اشاره به آغاز تولید سوخت 20 درصدی در ایران از دو سال قبل گفت: حداکثر تا دو ماه آینده سوخت 20 درصدی آماده بارگذاری در نیروگاه هسته‌ای تهران را انجام خواهیم داد.

طی دو ماه آینده سوخت 20 درصدی در نیروگاه هسته‌ای تهران بارگذاری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمدرضا باهنر شامگاه پنج شنبه در حاشیه هفتاد و‌ چهارمین سالگرد شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس در ‌جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس هفتم و هشتم این توفیق را داشت و این تلاش را انجام داد تا سالگرد شهادت مدرس را هر چه باشکوه‌تر و در شان این شهید بزرگوار برگزار کند.
وی مدرس را نماد یک وکیل و یک نماینده مخلص ، مومن ، شجاع و پرهیزکار دانست و ابراز داشت‌: شهید مدرس به صورت عجیب و عمیقی حضرت ‌امام خمینی(ره) را تحت تاثیر افکار خود قرار داده بود به طوری که امام راحل از هر فرصتی برای گرامیداشت یاد و صفات شهید مدرس استفاده و آن را چراغ روشنی برای راهنمایی مسئولان آینده کشور و تمام کسانی که قلبشان برای ارتقای ایران می‌تپد می‌دانست.

*شجاعت شهید مدرس در مقابل زورگویان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهید مدرس با شجاعت‌، ایمان و قدرتی که داشت بدون واهمه در مقابل ‌زورگویی‌ها می‌ایستاد اظهار داشت: مدرس در برابر رضاخان و دولت‌های ‌بی‌کفایت زورگو و وابسته که حقوق ملت ایران را معامله می‌کردند هیچ‌گاه کوتاه نیامد و همیشه در راه دفاع از مظلومان به تصمیمات رضاخان معترض بود.
وی با اشاره به این که مجلس بعد از انقلاب با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده یادآور شد: مجلس شورای اسلامی سنگر و مرکزی بود که به خوبی توانست بلندترین فریادها را علیه استعمار، استکبار و زورگویی‌ها به صدا درآورد و به عنوان یک نهاد قدرتمند توانسته در حد امکان به وظایف خود عمل کند.
باهنر با بیان این که مجلس شورای اسلامی به نمادی از عدالت، مبارزه با استعمار، استکبار و زورگویی مستکبران دنیا تبدیل شده است خاطرنشان کرد: خیانت‌های انگلیس و آمریکا و گرفتاری‌هایی که این دولت‌های زورگو از زمان قاجار تا کودتای 28 مرداد و حمایت از زورگویان و مستکبران برای ملت ایران به وجود آورده‌اند هیچ زمانی از حافظه تاریخی ملت به پاخاسته و قهرمان ایران پاک نمی‌شود.

*خنثی‌سازی توطئه‌های بیگانگان

وی با اشاره به این که مردم ایران در طول 100 سال گذشته هر زمانی که با یک حرکت انقلابی کار خودشان را آغاز کرده‌اند همواره سد بزرگی تحت عنوان منافع دولت‌های استکباری در مقابل خودشان مشاهده کرده‌اند اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب نهضت‌های 100 ساله اخیر ایران عمدتا با توطئه‌ها و فریب‌کاری‌های مستکبران از بین رفت اما بعد از پیروزی انقلاب در مدت این 32 سال ما شاید هیچ روزی نگذراندیم مگر اینکه مجبور بودیم برای خنثی‌سازی توطئه‌های بیگانگان وقت، جان، مال، آبرو و امکاناتی هزینه کنیم.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که هر چه فشار استکبار علیه ایران بیشتر و توطئه‌های آنان بر علیه کشور پیچیده‌تر شده ملت ایران استوارتر و محکم‌تر در مقابل آنان ایستاده است گفت: با گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بیشترین و سنگین‌ترین فشارها را استکبار جهانی علیه ایران طراحی و سعی در اعمال آن دارد.

*بیداری اسلامی تمام مستکبران را حذف می‌کند

وی ابراز داشت: امروز بیداری اسلامی در منطقه به مرحله‌ای رسیده که مستکبران و دیکتاتورهای منطقه را که کشورهای اسلامی را بین خودشان تقسیم کردند یکی پس از دیگری از قدرت به پایین می‌کشند و به آزادی‌های مورد نظر و کاملا اسلامی خود دست می‌یابند.
باهنر با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و انگلیس خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که اینقدر اینها بی‌عقل نیستند و آنقدر بی‌محاسبه کار نمی‌کنند که بخواهند علیه ملت بزرگ ایران یک حرکت فیزیکی آغاز کنند اما با فشارهای نرم افزاری و جنگ نرم فشارها را بالا می‌برند تا به اصطلاح از موجودیت خود دفاع کنند.

*ملت ایران قاطعانه روی اهداف خود ایستاده است

وی تاکید کرد: ملت بزرگ و قهرمان ایران بر روی اهداف‌، سیاست های راهبردی و مواضع خود بر اساس ایمان و اعتقادی که دارند محکم و قوی ایستاده‌اند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعنامه صادر شده از سوی شورای امنیت علیه ایران و تحمیل برخی فشارهای اقتصادی تصریح کرد: خوشبختانه هم در برابر فشارهای اقتصادی توانمندی‌های اقتصادی کشور بهتر شده و هم در پیشرفت‌هایی که می‌بایست به آن دست یابیم توفیقات بالایی داشته‌ایم.
وی در ادامه با اشاره به آغاز تولید سوخت 20 درصدی در ایران از دو سال قبل اظهار داشت: حداکثر تا دو ماه آینده سوخت 20 درصدی آماده بارگذاری در نیروگاه هسته‌ای تهران را انجام خواهیم داد.
باهنر با اشاره به انتخابات مجلس در پایان سال جاری‌، برگزاری این انتخابات را یک اتفاق مهم سیاسی در کشور دانست و ابراز داشت‌: انتخابات مجلس نهم از این جهت که نخستین انتخابات پس از جریان فتنه سال 88 است از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که همه مجامع بین‌المللی‌، مستکبران ، آمریکا و انگلیس که قصد دارند ایران در محاصره آنان قرار گیرد برای این اتفاق مهم در کشور برنامه‌ریزی می‌کنند.

*اهداف جریان انحرافی در روزهای آینده

وی همچنین با اشاره به داستان جریان انحرافی در کشور گفت: متاسفانه جریان انحرافی در کشور از قدرت‌هایی نیز بهره‌مند هستند و علاوه بر این امکانات، پول و قدرت قابل نفوذی که دارند سعی می‌کنند که کرسی‌های اساسی در مجلس نهم را اشغال کنند که امیدواریم نیروهای انقلابی، اصولگرا، امت حزب‌الله و مردم شجاع ایران از این امتحان سربلند بیرون آیند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس افزود: امیدواریم همان طور که مدرس بزرگوار یک نماد وکیل مقتدر و در خور شان ملت ایران بود‌، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم رفتار و صفات این شهید وارسته را الگوی خود قرار دهند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول