اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی مطرح کرد:

تحقق 99 درصدی تعهدات اشتغال در بهزیستی خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: 99 درصد از تعهدات اشتغال بهزیستی این استان محقق شد.

تحقق 99 درصدی تعهدات اشتغال در بهزیستی خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، محمدرضا کاظم‌زاده در گردهمایی بزرگ معلولان استان با اشاره به تعهد اشتغال برای هزار نفر از مددجویان این سازمان در سال جاری اظهار داشت: تا پایان آبان ماه 99 درصد از تعهدات این سازمان در خصوص ایجاد اشتغال محقق شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون 974 فرصت شغلی از هزار فرصت شغلی تعهد داده شده این سازمان محقق شده است.
کاظم‌زاده تصریح کرد: 374 نفر از مددجویان این نهاد نیز جهت استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی تشکیل پرونده داده‌اند و از سوی سازمان بهزیستی استان به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی شده‌اند.
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی تسهیلات در نظر گرفته شده برای مشاغل خانگی را 50 میلیون ریال عنوان کرد.
 وی اظهار داشت: با بهره‌مندی 374 مددجوی معرفی شده به صندوق مهر امام رضا (ع) تا پایان سال این سازمان به 140 درصد از تعهدات خود عمل می‌کند.
کاظم‌زاده از میزان اعتبار اختصاص داده شده به این نهاد در راستای ایجاد مشاغل خانگی توسط مددجویان نیز انتقاد کرد و گفت: کل اعتبارات در نظر گرفته شده ایجاد مشاغل خانگی برای این سازمان 480 میلیون ریال است که در مقایسه با نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ناچیز است.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و مسکن مددجویان را مهم‌ترین وظیفه خود میدانیم، افزود: با توجه به شعار امسال سازمان بهزیستی" به زیستن با جهاد توانمندسازی" ایجاد اشتغال و مسکن مددجویان را مهم‌ترین وظیفه خود می‌دانیم.
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به پیگیری ایجاد مشاغل خانگی برای مددجویان افزود: ایجاد مشاغل خانگی برای مددجو هم به لحاظ امنیتی و هم به لحاظ روحی و روانی تأثیر بسزایی خواهد داشت و مشکلات جامعه ناشی از بیکاری را نیز کاهش می‌دهد.
وی یادآور شد: بیش از یک‌هزار و 800 واحد مسکونی در طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و زنان سرپرست خانوار در استان در حال ساخت و 100 مجوز مشاغل خانگی نیز برای مددجویان بهزیستی استان تاکنون صادر شده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول