اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:

مسئولان سپاه خراسان رضوی ارتباط خود را با بهزیستی بیشتر کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: مسئولان بسیج و سپاه استان خراسان رضوی ارتباط خود را با بهزیستی بیشتر کنند.

مسئولان سپاه خراسان رضوی ارتباط خود را با بهزیستی بیشتر کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی عصر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان بهزیستی خراسان رضوی که با حضور بیش از 400 نفر از بسیجیان و خانواده‌های ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: چون جامعه‌ هدف بهزیستی، نیازمندان و محرومان جامعه هستند، خدمت به عنوان بسیجی در این سازمان، هم اجر بسیجی بودن و هم خدمت برای محرومین را دارد که در نزد خداوند نیز پاداشی مضاعف خواهد داشت.
تهمینه شکیب افزود: بهزیستی خراسان رضوی برای ایثارگران و بسیجیان حرمت و تکریم زیادی قائل است و با اینکه امسال اعتباری در این مورد اختصاص نیافته بود، از اول مهرماه تمام اعضای خانواده‌های ایثارگران، آزادگان و فرزندان شهدای عزیز از مزایای بیمه‌ تکمیلی و بیمه‌ مکمل برخوردار شدند.
وی یادآور شد: این بیمه‌ها تمام هزینه‌های درمانی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را پرداخت می‌کند.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی همچنین گفت: بهزیستی نخستین دستگاه اجرایی استان است که در سال 86 دوران مرخصی و مطالبات ایثارگران را یک‌جا پرداخت کرد.
وی با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌های بهزیستی، به جهت اخلاص در عمل و خدمت به محرومان جامعه‌‌ اسلامی در حوزه‌ فعالیت‌های بهزیستی قابل تعبیر است از مسئولان بسیج و سپاه استان خواست ارتباط خود را با بهزیستی بیشتر کنند تا محیط و فضای بهزیستی بیش از پیش به نور و معنویت بسیج آکنده شود.
شکیب با اشاره به اینکه هفته‌ بسیج فرصتی برای خود ارزیابی عملکرد بسیجیان است گفت: ما باید در این هفته، کارها و رفتارهای خود را در ترازوی قضاوت وجدان بگذاریم و ببینیم تا چه اندازه واقعا بسیجی بوده‌ایم.
وی در زمینه‌ مسئولیت اجرایی با عنوان بسیجی گفت: اگر به عنوان بسیجی مسئول مراکز یا نهادهای تحت پوشش بهزیستی هستیم تلاش کنیم تمام کارمان را در راستای رضای خدا قرار دهیم و با نگرش محوری ولایت‌فقیه، اخلاص عمل را سرلوحه‌ کارمان بدانیم.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی نیز در این همایش گفت: نخستین بسیجی، امام علی(ع) است که اخلاص و ایمان خود را در فدایی بودن برای پیامبر اثبات کرد.
علی محمد زنگانه افزود: حضرت علی(ع) چنان فدایی نبوت بود که شبی که منافقان، قصد ترور پیامبر(ص) را داشتند در بستر ایشان خوابید.
وی اضافه کرد: امام حسین(ع) نیز بسیجی وار به میدان حق آمد و از تمام زندگی و خاندان و فرزندان خود برای هدف متعالی‌اش مایه‌ گذاشت.
وی با اشاره به فرمایش رهبر فقید انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست گفت: این لشکر مخلص محدود به زمان ما و بسیجیان ما نیست و خلوص در عمل برای خدا، ما را به یاد حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) می‌اندازد.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز در این همایش گفت: امروز به هر کس که بخواهیم از او تعریف کنیم عنوان بسیجی را می‌دهیم و امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز که به بالاترین درجات معنوی رسیده‌اند خود را بسیجی می‌دانند.
سردار احمدی با اشاره به جریان بیداری اسلامی در خاورمیانه و کشورهای عربی خاطرنشان کرد: امروز انقلابیون جهان، بسیج را الگوی خود قرار می‌دهند و بسیج به گردن نهضت بیداری اسلامی حق دارد.
وی با اشاره به حادثه کربلا گفت: انحرافی که در 20 سال حکومت حضرت علی(ع) تا واقعه کربلا در جامعه‌ اسلامی افتاد یزید و دشمنان پیامبر را در رأس حکومت بلاد اسلامی قرار داد و یاران رسول خدا و امام حسین را به درجه‌ای رساند که آنها در کربلا بدست دشمنان شهید شدند.
فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: باید مراقب باشیم که همان اتفاق در جامعه‌ امروز ما نیفتد زیرا جامعه‌ ما مصون‌تر و آسیب‌ناپذیر از جامعه‌ اسلامی آن روز نیست.
وی تصریح کرد: باید دقت کنیم آن ویروسی که آن جامعه را دچار انحراف کرد نصیب جامعه‌ ما نشود.
در این همایش از بسیجیان بهزیستی و خانواده‌های ایثارگران تجلیل به عمل آمد.
در حال حاضر 600 نفر از کارکنان بهزیستی استان در کسوت بسیجی هستند و حدود 500 نفر از آزادگان و جانبازان و فرزندان شهدا و ایثارگران دفاع مقدس در بهزیستی شاغل هستند یا بازنشسته شده‌اند.
همچنین 18 نفر از عزیزان شاغل در بهزیستی یا فرزندان تحت پوشش، به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول