اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم صورت گرفت؛

تحویل سند منزل مسکونی به 12 خانواده بهزیستی

خبرگزاری فارس: با فرا رسیدن روز جهانی معلولین 12 خانواده زیر پوشش بهزیستی قم، سند منزل مسکونی خود را تحویل گرفتند.

تحویل سند منزل مسکونی به 12 خانواده بهزیستی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم گرامیداشت 12 آذر روز جهانی معلولین با حضور بیش از هزار نفر از معلولین زیر پوشش سازمان بهزیستی قم و خانواده‌های آنان در حسینیه شهدا قم برگزار شد.
در این مراسم برخی از مسئولین استانی چون استاندار و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های مختلف استان برای گرامیداشت روز معلولین حضور به هم رساندند.
این مراسم همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان برگزار شد و عرض ارادت مداحان اهل ‌بیت (ع) و یادآوری واقعه عاشورا را به همراه داشت.
در این مراسم همچنین نمایندگان انجمن‌های نابینایان، ناشنوایان، معلولین و انجمن معلولان ضایعه نخاعی به بیان مشکلات خود برای مسئولین پرداختند و از عدم توجه مسئولین به مشکلات مادی، شغلی، ورزشی و تسهیلات آمد و شد در معابر و پل‌های هوایی انتقاد کردند.
نمایندگان این انجمن‌ها با اشاره به توانمندی‌های معلولان در جامعه، خواستار ایجاد شرایطی برای مساعد شدن شرایط زندگی و فعالیت‌های اجتماعی شدند.
در پایان این مراسم با حضور مسئولین استان قم از 12 معلول موفق در زمینه‌های گوناگون و 14 خیر و نیکوکار تقدیر شد.
همچنین به 12 خانوار زیرپوشش بهزیستی که شرایط مورد نظر خانه‌دار شدن را داشتند، سند منزل مسکونی اعطا و به قید قرعه به 72 نفر از معلولان شرکت کننده در این مراسم کمک هزینه کربلا اهدا شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول