اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی بهزیستی یزد خبر داد:

پاسخگویی آنلاین به شکایات مراکز وابسته به بهزیستی یزد

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی بهزیستی یزد گفت: پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردم از مراکز وابسته به بهزیستی یزد آنلاین شد.

پاسخگویی آنلاین به شکایات مراکز وابسته به بهزیستی یزد
داود پاک‌طینت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با راه‌اندازی بخش الکترونیکی دریافت شکایات و تشویق‌های مراکز وابسته به بهزیستی بر روی پایگاه الکترونیکی این سازمان، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات آنلاین شد.
وی افزود: مردم می‌توانند  درباره مراکز، مهدهای کودک و موسسات تحت نظارت بهزیستی و ... با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی http://swo.ir و ورود به بخش خدمات الکترونیکی نسبت به پر کردن فرم شکایات و تشویق مراکز وابسته به بهزیستی اقدام کنند.
پاک‌طینت عنوان کرد: با راه‌اندازی بخش الکترونیکی، درخواست ملاقات با مدیرکل بر روی پایگاه الکترونیکی سازمان بهزیستی استان به نشانی http://swo.ir مراجعان بهزیستی می‌توانند درخواست خود را به صورت آنلاین مطرح کنند.
وی همچنین عنوان کرد: به منظور تشویق مراجعان به ثبت الکترونیکی درخواست خود مبنی بر ملاقات با مدیرکل بهزیستی استان یزد، ساعت 9 تا 10 روزهای یک‌شنبه هر هفته به مراجعانی اختصاص دارد که از طریق اینترنتی درخواست ملاقات کرده‌اند.
پاک‌طینت ادامه داد: درخواست‌کنندگان باید در فرم الکترونیکی تعریف شده بر روی سایت بهزیستی، تاریخ و زمان دقیق ملاقات را مشخص کنند و تا ساعت 9 صبح روز شنبه زمان ملاقات از طریق ایمیل به درخواست‌کننده اعلام می‌شود، در غیر اینصورت متقاضی می‌تواند برای وقت دیگر تقاضای ملاقات کند.
وی یادآور شد: این اقدامات در راستای تشویق گروه هدف بهزیستی به انجام فعالیت‌ها به صورت الکترونیکی در راستای اهداف دولت الکترونیک صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول