اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

معلولان توان افتخارآفرینی را دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: معلولان در بسیاری از زمینه‌ها می‌توانند شاخص و سرمشق باشند و توان افتخارآفرینی در سطح ملی و فراملی را دارند.

معلولان توان افتخارآفرینی را دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین افشار مقدم ظهر امروز در دیدار با مظاهر شیرزاد ورزشکار قزوینی و عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران بیان کرد: امروز با ورزشکاری دیدار می‌کنیم که به عنوان عضوی از جامعه هدف سازمان بهزیستی توانسته برای استان و کشور افتخارآفرین باشد.
وی ادامه داد: در آستانه 12 آذر ماه، روز جهانی معلولان هستیم و مظاهر شیرزاد جوانی موفق و افتخارآفرین در جامعه ماست و وجود ایشان تأکید و یادآوری مجدد بر این موضوع است که معلولان در بسیاری از زمینه‌ها می‌توانند مورد افتخار، سرمشق و شاخص باشند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: البته این ورزشکار، خانواده ورزشکاری نیز دارد و برادر ایشان مسلم شیرزاد نیز در رشته دو و میدانی افتخارآفرین و جزو قهرمانان است و امیدواریم همه تلاش‌ها سبب شود این استعدادها که قسمت عمده آن بالقوه است بیشتر تظاهر یابد.
وی یادآور شد: امیدواریم سازمان بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان کمک کنند و توانمندی این افراد به فعلیت درآید و جامعه ما الگوهای خوبی را ارائه دهد که نسل جوان به آن افتخار کنند و درس بگیرند.
در ادامه دبیر هیئت ورزش ناشنوایان استان قزوین اظهار کرد: آقای مظاهر شیرزاد هفت مرحله در اردوی تیم ملی حضور داشتند و با توجه به دیدارهای تدارکاتی که با تیم‌های مطرح کشور انجام شد، ایشان در تمام دیدارها موفق بودند و به عضویت تیم ملی ایران درآمدند.
عبدالله بام‌پروری عنوان کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران در مسابقات جهانی در حضور 20 کشور مسابقه را آغاز کردند و توانستند به مرحله نهایی برسند و در مقابل بلغارستان بازی را واگذار کردند ولی در برابر نروژ، سوئیس و روسیه به پیروزی رسیدند.
وی اعلام کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مرحله فینال در برابر تیم ترکیه توانست با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان باشد و به عنوان قهرمانی دست یابد و یکی از گل‌های تیم نیز توسط ورزشکار قهرمان قزوینی مظاهر شیرزاد به ثمر رسید.
دبیر هیئت ورزش ناشنوایان استان قزوین خاطر نشان کرد: هیئت ورزشی ناشنوایان دارای 12 ورزشکار است که در رشته‌های مختلف سازماندهی شدند و در رشته‌های کشتی فرنگی و آزاد، دوومیدانی، والیبال بانوان، تنیس روی میز، فوتبال و فوتسال و همچنین در ورزش همگانی کوهنوردی و ورزش همگانی، انجمن‌های ورزشی ما فعالیت دارند.
وی یادآور شد: در استان، تمام روسای بهزیستی شهرستان‌ها تابعه قزوین به عنوان رئیس هیئت ورزش ناشنوایان معرفی شدند و برای نخستین بار نیز کانون‌های ناشنوایان در شهرستان‌ها را راه‌اندازی کرده‌ایم.
بام‌پروری تأکید کرد: امیدواریم با افتتاح سالن ورزشی ناشنوایان در مینودر که در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به جایی برسیم که رشته‌های ورزشی را به صورت متمرکز داشته باشیم.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان در مسابقات جهانی فوتسال در سوئد توانست به مقام قهرمانی جهان برسد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول