اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در کاشان صورت گرفت؛

آغاز لیگ فوتسال جانبازان و معلولان استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم فوتسال جانبازان و معلولان استان اصفهان با عنوان یادواره مرحوم مهدی‌پور به میزبانی شهرستان کاشان آغاز شد.

آغاز لیگ فوتسال جانبازان و معلولان استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان ظهر امروز در این مراسم در این شهرستان جانبازان و ایثارگران را اسطوره‌های ایثار و جانبازی خواند.
قاسم معقولی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جانبازان اظهار داشت: جانبازان امروز الگوهای واقعی ایثار برای جوانان ایران اسلامی و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند.
وی افزود: امروز قهرمانی و پهلوانی توسط ورزشکاران جمهوری اسلامی در میادین ورزشی داخلی، ملی و بین‌المللی نیز ایثار و جهاد و شهادت است. 
رئیس تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان نیز در این مراسم تعداد تیم‌های شرکت در لیگ دسته دوم فوتسال جانبازان و معلولان استان اصفهان را هفت تیم اعلام و خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در دو گروه چهار و سه تیمی به مدت سه روز رقابت می‌کنند.
جواد سربندی گفت: در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم اول و دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند و در مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های اول گروه‌ها با تیم‌های دوم رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم برنده راهی فینال می‌شوند و تیم‌های بازنده برای کسب مقام سوم رقابت می‌کنند.
به گفته وی تیم‌های اول و دوم این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال معلولان و جانبازان استان اصفهان در سال آینده را دریافت می‌کنند.
رئیس تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کاشان یادآور شد: در گروه اول این رقابت‌ها چهار تیم زرین‌شهر، شاهین‌شهر، فریدون‌شهر و درچه حضور دارند و در گروه دوم نیز سه تیم کاشان، فریدن و خوانسار رقابت خواهند کرد.
مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم فوتسال معلولان و جانبازان استان اصفهان با حضور هفت تیم از امروز به مدت سه روز به میزبانی شهرستان کاشان با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور رئیس اداره تربیت بدنی جانبازان و امور ایثارگران استان اصفهان و مسئولان بنیاد شهید شهرستان کاشان در سالن ورزشی دانشکده فنی شهید رجایی  کاشان آغاز شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول