اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان:

مرکز جامع معلولان هرمزگان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان از احداث مرکز جامع معلولان این استان در قالب شش طبقه خبر داد.

مرکز جامع معلولان هرمزگان احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان فرشید معنایی اظهار داشت: قانون حمایت از معلولان علی‌رغم پیگیری‌های مستمر تشکل‌ها کماکان در مرحله اجرا قرار نگرفته است.
وی ادامه داد: به دلیل عدم آشنایی برخی از مدیران با توانایی‌های معلولان و معلولیت، اجرای قوانین مربوط به معلولیت آنگونه که باید مورد توجه و اقبال نیست.
مدیرعامل انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان با بیان اینکه انجمن‌های مختلف می‌توانند با استفاده از تجربیات دیگر انجمن‌های فعال نسبت به ارائه خدمات بیشتر وارد عرصه شوند، اظهار امیدواری کرد: انجمن‌های فعال معلولان در استان با تعامل و هماهنگی یکدیگر گام در بهبود اوضاع بردارند.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از احداث پروژه مرکز جامع معلولان در شهر بندرعباس خبر داد.
معنایی بیان داشت: این مرکز شامل شش طبقه و در واحدهای اداری، درمانی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، دندانپزشکی، بینایی سنجی، سالن کنفرانس، سالن گروه‌ درمانی، مشاوره و یک واحد خوابگاهی برای رفاه حال مراجعان روستایی و شهرهای مجاور به این مرکز، خلاصه می‌شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاریخچه فعالیت انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان ادامه داد: این انجمن تاکنون در حد توان تلاش‌های خود را در امر حمایت و صیانت از حقوق معلولان به عمل آورده است.
معنایی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در راه حضور بیشتر معلولان در جامعه وجود دارد، یادآور شد: در آغاز کار انجمن، این تشکیلات در ابتدای فعالیت خود باید برای تغییر نگرشی منفی مبنی بر اینکه ملاک برتری بر سلامت فیزیکی بیشتر بود امور را پیش می‌برد.
یادآور می‌شود، انجمن ضایعه نخاعی هرمزگان در سال 81 فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر این تشکیلات با شناسایی 310 نفر معلول ضایع نخاعی به این افراد خدمات می‌‌دهد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول