اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رفسنجان:

تسکین آلام معلولان هدیه‌ای از جانب خداوند است

خبرگزاری فارس: فرماندار رفسنجان گفت: تسکین آلام محرومان و معلولان هدیه‌ای از جانب خداوند به مددکاران بهزیستی است.

تسکین آلام معلولان هدیه‌ای از جانب خداوند است
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، سیف‌الله امینی‌زاده ظهر امروز در شورای اداری بهزیستی استان کرمان اظهار داشت: خدمات تخصصی بهزیستی در استان برای توانمند‌سازی مددجویان‌، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها‌، تأمین مسکن‌ و ایجاد اشتغال قابل تقدیر است.
وی افزود: مدیریت کارآمد و منسجم در بهزیستی استان کرمان موجب شده تا نقش پر‌رنگ بهزیستی را در مباحث کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها به خوبی در جامعه احساس کنیم.
امینی‌زاده مددکاری را فعالیتی خدایی عنوان و تصریح کرد: تسکین آلام محرومان و معلولان هدیه‌ای ویژه از سوی خداوند به مددکاران بهزیستی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.
رضا عباسی مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از دستاوردها و موفقیت‌های بهزیستی در طی سال 89 و نیمه نخست سال 90 گفت: کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی استان کرمان‌، کسب رتبه برتر احداث و تأمین مسکن مددجویان‌، کسب رتبه برتر ایجاد اشتغال و کارآفرینی توسط اداره کل بهزیستی استان کرمان در سطح کشور نشان از تلاش شبانه‌روزی مجموعه مدیران و کارکنان بهزیستی در جای جای استان کرمان است.
وی افزود: روحیه خدمت‌رسانی و تلاشی که امروزه در میان کارکنان بهزیستی کرمان برای خدمت‌رسانی علمی‌، سریع‌، شفاف و بی‌منت حاکم است در هیچ دوره‌ای از فعالیت بهزیستی در کرمان وجود نداشته است.
عباسی به بحث توانمند‌سازی مددجویان در بهزیستی اشاره و تصریح کرد: با توانمند کردن مددجویان قابل بازتوانی، شرایط لازم برای قطع وابستگی ایشان به مستمری و کمک هزینه‌های بهزیستی ایجاد می‌شود و مددجویان برای همیشه از حاشیه امن مالی برخوردار می‌شوند.
وی اشتغال‌زایی بیمه و مسکن را از مهم‌ترین زمینه‌های مؤثر در امر بازتوانی مددجویان برشمرد و خاطرنشان کرد: بهزیستی برنامه‌های بسیار جامع و مفیدی را برای دستیابی به این موضوعات تدارک دیده است.
عباسی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی نوپدید گفت‌: یکی از‌ راه‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه مدیران بهزیستی به مسائل دینی مذهبی کودکان و نوجوانان مهدهای کودک و‌ مراکز شبه خانواده است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان اهتمام ویژه به انجام امور مددکاری در تشخیص نیاز مددجویان را خواستار شد و بر انجام بازدیدهای مستمر از مراکز و مجتمع‌های تحت مدیریت و نظارت بهزیستی و انجام بازدید منزل مددجویان تأکید کرد.
عباسی بیان داشت: اخلاق‌مداری‌، سعه‌صدر‌، گشاده‌رویی‌، انضباط مالی‌، شفافیت در کار، سرعت در خدمت‌رسانی‌، تعامل مثبت و مستمر با مدیران ارشد شهرستانی و ایجاد حرکت‌های بین بخشی از جمله مواردی است که باید مدیران و تصمیم‌گیران بهزیستی به آن توجه ویژه کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول