اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسب هفته بسیج برگزار شد؛

دوره آموزشی ویژه سرگروه‌های شجره طیبه صالحین خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج دوره آموزشی ویژه سرگروه‌های شجره طیبه صالحین خراسان جنوبی در تربیت معلم امام سجاد(ع) بیرجند برگزارشد.

دوره آموزشی ویژه سرگروه‌های شجره طیبه صالحین خراسان جنوبی
جانشین تربیت و آموزش بسیجیان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: دوره آموزش ویژه سرگروه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین استان از تاریخ پنجم آذرماه آغاز و به مدت چهار روز در بیرجند ادامه دارد.
رضا ملک‌آبادی‌زاده ادامه داد: شجره طیبه صالحین یک اقدام محوری عمده و اساسی است که به منظور تحقق یک الگوی منسجم تربیتی برای فعالیت‌های تربیتی در رده‌های مقاومت بسیج و در راستای ارتقای سطح بصیرت و معنویت بسیجیان در حال انجام است.
وی شجره طیبه صالحین را ایجاد یک نظام تربیتی، معرفتی و بصیرتی در سطوح مختلف بسیجیان سازمان بسیج مستضعفان دانست.
جانشین تربیت و آموزش بسیجیان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت‌های علمی و معنوی نظام اسلامی، موجبات ارتقای آحاد بسیجیان را در ابعاد مختلف فراهم می‌کند.
ملک‌آبادی‌زاده ادامه داد:  شجره طیبه صالحین متشکل از اعضا و ارکان مختلف بوده و هر یک از اعضای آن در حلقه‌های مشخصی مشغول به فعالیت می‌شوند.
وی اذعان داشت: حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین به صورت زنجیروار و پیوسته با هم ارتباط داشته و هر یک توسط رکن مافوق هدایت و رهبری می‌شوند.
جانشین تربیت و آموزش بسیجیان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه حلقه‌های تربیتی به منزله ستون‌های نگه دارنده شجره طیبه صالحین محسوب می‌شوند، گفت: تمامی برنامه‌های مورد انتظار در شجره طیبه صالحین در قالب حلقه‌های تربیتی صورت می‌گیرد.
ملک‌آبادی‌زاده حلقه متربیان، حلقه سرگروه‌ها، حلقه مربیان، حلقه سرمربیان و مجمع اساتید را از انواع حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین با توجه به اعضای شرکت کننده در آنها دانست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول