اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات اختراعات خاورمیانه؛

دانش‌آموز بسیجی ساوه‌ای نقره گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از کسب مدال نقره مسابقات اختراعات خاورمیانه توسط دانش آموز بسیجی ساوه‌ای خبر داد.

دانش‌آموز بسیجی ساوه‌ای نقره گرفت
مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: میلاد ویسمه‌ای دانش‌آموز بسیجی سال سوم رشته علوم تجربی دبیرستان حضرت موسی‌بن جعفر(ع) شهرستان ساوه موفق شد در مسابقات اختراعات خاورمیانه مدال نقره را از آن خود کند.
وی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی اختراعات خاورمیانه از 21 تا 24 نوامبر در کشور کویت برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقات یک هزار مخترع از 34 کشور حضور داشتند که خوشبختانه دانش‌آموز ساوجی موفق شد با اختراع دستگاه آب شیرین کن گلخانه‌ای عنوان نائب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
به گفته وی این دستگاه که برای نخستین بار در دنیا اختراع و به ثبت رسید در دو نوع خانگی و صنعتی کاربرد دارد و روزانه قابلیت تصفیه آب شور به شیرین در بخش خانگی و صنعتی به ترتیب به میزان هشت و بیش از سه هزار لیتر را دارد.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع استکبارستیزی خبر داد و گفت: در این ایستگاه 13 نفر از دانش‌آموزان منتخب با موضوع استکبارستیزی به نقاشی می‌پردازند.
مهرجو افزود: این ایستگاه در سالن کوثر بسیج فرهنگیان ناحیه یک اراک برپا شده است.
به گفته وی مسابقه فوتسال بسیج فرهنگیان نیز عصر امروز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول