اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس:

قیام وال استریت متأثر از فرهنگ بسیج است

خبرگزاری فارس: امام جمعه طبس گفت: قیام 99 درصدی مردم آمریکا و اروپا موسوم به وال استریت تأثیر گرفته از فرهنگ بسیج، اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.

قیام وال استریت متأثر از فرهنگ بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان ظهر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان طبس ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج، اظهار داشت: در هفته بسیج امسال برنامه‌های خوبی در سراسر کشور و از جمله در شهرستان طبس اجرا شد که چشم دشمنان را کور و دوست‌داران ولایت و نظام جمهوری اسلامی را بیش از گذشته شاد و امیدوار کرد.
وی بیان کرد: بسیج همان شجره طیبه‌ای است که حضرت امام خمینی(ره) با اخلاص نیت آن را غرس کردند که درخت تناور بسیج در طول عمر 32 ساله خود، با ریشه‌های محکم و شاخه‌های پرثمر دارای برکات زیادی برای نظام و انقلاب اسلامی است، به طوری که دوست و دشمن اذعان دارند که چنانچه بسیج نبود، چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در سایر صحنه‌های سیاسی، عمرانی و فرهنگی، پیروزی و موفقیتی حاصل نمی‌شد.
امام جمعه طبس ادامه داد: امروز شاخه‌ها و ثمرات شجره طیبه بسیج تمام جهان اسلام و حتی کشورهای غیراسلامی را در برگرفته است، به طوری که شاهد قیام 99 درصدی مردم آمریکا و اروپا موسوم به وال استریت هستیم که مقابل کاخ سیاه آمریکا ایستاده و علیه نظام سرمایه‌داری شعار می‌دهند و با توجه به اینکه چنین چیزی در فرهنگ مسیحیت مسخ شده وجود ندارد، بدون شک تمامی این قیام‌ها و حرکات متأثر از فرهنگ بسیج و انقلاب اسلامی و فرهنگ اصیل اسلام و عاشورای امام حسین(ع) است.
وی به سخنی از مقام معظم رهبری درباره بسیج اشاره کرد که می‌فرمایند: «بسیج در واقع یک ارتش بی‌رنگ و بی‌ادعای همه‌گیر در سطح کشور است که ارتشی برای مبارزه در همه عرصه‌ها و همه زمان‌هاست.»
مهاجریان خاطرنشان کرد: دشمن برای زیرسؤال بردن انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی سرمایه‌گذاری فراوانی کرده است تا گروه‌هایی با عنوان جریان انحرافی یا سایر عناوین با یکدیگر هماهنگ شده و بر انتخابات تأثیر بگذارند که بر این اساس باید با وحدت، هماهنگی، همدلی و تفکر بسیجی بیش از گذشته مراقب و مواظب باشیم تا دشمن در این عرصه نیز مانند همیشه به نتیجه‌ای نرسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و سایر شخصیت‌های برجسته علمی و فقهی، تربیت شده حوزه‌های علمیه هستند و چنانچه حوزه‌های علمیه نبود سربازانی هم تربیت نشده و نظام اسلامی نیز ایجاد نمی‌شد و استمرار نمی‌یافت و بر این اساس باید بیش از گذشته به تقویت حوزه‌های علمیه توجه شود.
فرماندار طبس نیز در این مراسم اظهار داشت: مناسبت‌ها و مراسم متعدد است و در طول سال به صورت مکرر برگزار می‌شود که باید پس از هر برنامه یک بازخورد و اثر وضعی در شخصیت افراد و جامعه ایجاد شود، در غیر اینصورت برنامه‌ها تنها جنبه تشریفاتی پیدا کرده و نتیجه‌ای نخواهد داشت.
عزیز بهزادی گفت: امروز دشمنان نظام با سرمایه‌گذاری‌های کلان درصدد مبارزه با فرهنگ غنی اسلام از طریق رسانه‌ها، مطبوعات، سایت‌های اینترنتی و ماهواره‌ها هستند که اجرای برنامه‌های بسیج و همچنین عزاداری‌های ماه محرم در مقابله با این تهاجمات مؤثر است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس هم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بیان کرد: ویژگی‌های شجره طیبه بسیج که به دست حضرت امام خمینی(ره) طراحی شد، برگرفته از غدیر و محرم است.
حجت‌الاسلام رضا احمدی افزود: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز بارها فرموده‌اند، اسوه و الگوی بسیجیان حضرت امیرالمومنین(ع) و فرزند بزرگوارشان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) هستند که بر این اساس بسیج ریشه در غدیر و محرم دارد.
وی تصریح کرد: شاخص حرکت بسیج ولایت مطلقه فقیه است و هر زمان ولایت مسیری را تبیین و تعیین کنند، بسیج و بسیجیان آماده فداکاری و جانفشانی در آن مسیر با الگوبرداری از امام حسین(ع) هستند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول