اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دفاع:

بسیج محدود به مرزهای ایران نیست

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جهانی شدن بسیج گفت: بسیج محدود به مرزهای ایران نیست و امروز بسیج گسترده تر از مرزهای ایران شده است.

بسیج محدود به مرزهای ایران نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان استان بوشهر اظهار داشت: بسیج در عمق جریان دارد و یک بسیج ظاهری نیست بلکه بسیجی است که ریشه در باطن، عمق و وجود انسان‌ها دارد.
وزیر دفاع گفت: تمام مجاهدان از صدر تا ختم عالم در دفتر بسیج ثبت‌نام کردند.
وی بیان کرد: بسیج مظهر عزت، سربلندی ملت بزرگ ما و عینیت ارتباط بین امت و امامت است.
وزیر دفاع بیان کرد: بسیح همان است که امام فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناوری است که شکوفه‌های آن بوی طراوت وصل می‌‌دهد.
سردار وحیدی با اشاره به وجود بسیج علمی، فرهنگی، نظامی و سازندگی در کشور، گفت: با وجود چنین بسیجی انقلاب اسلامی بیمه شده است.
وحیدی تصریح کرد: بی‌تردید تا زمانی که بسیج بر ارزش‌ها و ولایت‌مداری به‌عنوان حقیقت وجودی خود پافشاری کند نظام بیمه است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: هیچ صحنه‌ای در کشور بدون حضور بسیج وجود نداشته و همه ما به بسیج افتخار می‌کنیم.
وی با اشاره به تقارن بسیج و ماه محرم گفت: بسیج ریشه در عاشورا دارد و برخواسته از عاشورا است، بسیح حامل فرهنگ عاشورا بوده و اخلاص را از عاشورا به ارث برده است.
وحیدی با بیان اینکه بسیج عشق پاک الهی را از عاشقان دشت کربلا به همراه خود دارد، خاطرنشان کرد: بسیج به معنی ایمان عاشقانه، حرکت، قدرت، تلاش مخلصانه، تفکر عمیق، آبادانی و ارزش‌مداری است.
وزیر دفاع گفت: اگر امروز جوامع اسلامی قالب شکسته‌اند و پرواز جدیدی امتحان می‌کنند و متن مردم به میدان آمده‌اند چیزی غیر از الگو گرفتن از بسیج نیست.
وی گفت: اگر آمریکا با تمام قدرت تلاش می‌کند امواج خروشان انسانی را مدیریت کند و نمی‌تواند، به دلیل حضور تفکر بسیجی در میان ملت‌ها است.
وحیدی اضافه کرد: آمریکا نمی‌تواند متن مردم را به سازش‌کاری بکشاند و اگر با تمام تلاش‌هایی که کرده نتوانسته حرکت‌های آزادی بخش را کنترل کند به دلیل تفکر بسیجی این حرکت‌ها است.
وزیر دفاع ادامه داد: بسیج محدود به مرزهای ایران نیست و گسترده‌تر شده و در طول تاریخ بوده است.
وحیدی با تسلیت ایام دهه محرم گفت: محرم ماه ایثار و شهادت سالکان فی سبیل الله و ماه شهدای همیشه جاوید تاریخ است.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول