اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دفتر حمایت از ایثارگران سازمان حقوقدانان فارس صورت گرفت؛

بررسی مشکلات 800 ایثارگر و بسیجی استان فارس

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مسائل و مشکلات حقوقی 800 ایثارگر و بسیجی به صورت چهره به چهره در دفتر حمایت از ایثارگران سازمان حقوقدانان این استان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات 800 ایثارگر و بسیجی استان فارس
ذبیح‌الله خدائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: رسیدگی به پرونده ایثارگران بخشی از فعالیت قضایی دادگستری فارس بوده که در این زمینه اقدام‌های چشمگیری صورت گرفته است.
خدائیان خاطرنشان کرد: ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی دارند و در حفظ و حراست از مرزها و ارزش‌های فرهنگی و دینی با نثار جان و مال از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های خدمت به ایثارگران پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنان است، افزود: با تعامل و کمک سپاه پاسداران دفتر حمایت از ایثارگران در سال 65 در دادگستری این استان تشکیل شده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: دفتر حمایت از ایثارگران دادگستری فارس از وکلای مجرب تشکیل شده و تمام خدمات به صورت رایگان در اختیار بسیجیان و خانواده آنان قرار می‌گیرد.
خدائیان اضافه کرد: برای ارائه خدمات به ایثارگران جان بر کف مسئولان دادگستری شامل معاونان، رؤسا و دادستان‌ها موظف هستند که علاوه بر فعالیت‌های جاری اوقاتی را برای ملاقات حضوری با ایثارگران داشته باشند.
وی اظهار داشت: برای تحقق ارائه خدمت به ایثارگران در هفته بسیج، دادگستری استان فارس دیدار عمومی با ایثارگران و خانواده آنان داشته است.
وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر دادگستری، تقدیر از بسیجیان نمونه دادگستری با حضور معاون اول قوه قضائیه و زیارت عاشورا با همکاری سازمان بسیج حقوق‌دانان و دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران فارس برگزار شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول