اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهر جدید هشتگرد:

پیشرفت مسکن‌مهر کهگیلویه و بویراحمد مدیون تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت مسکن‌ مهر کهگیلویه و بویراحمد مدیون تفکر بسیجی در این مجموعه بود.

پیشرفت مسکن‌مهر کهگیلویه و بویراحمد مدیون تفکر بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد غلامی امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسکن‌مهر از بزرگ‌ترین خدمات این دولت بود، اظهار داشت: در طول سه دهه گذشته تاکنون کاری به این بزرگی در کشور صورت نگرفته بود که بی‌شک افتخار آن در کارنامه نظام جمهوری اسلامی برای همیشه باقی خواهد ماند.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مسکن مهر، ابتدا در رده آخر کشور قرار داشت که با اتکا به الطاف الهی و همچنین دعای خیر مردم توانستیم از این رتبه جدا شده و روی یکی از سه سکوی کشور قرار گیریم.
مدیرکل سابق مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد این موفقیت بزرگ را حاصل تفکر بسیجی در این مجموعه دانست و گفت: بی‌شک تنها با چنین تفکری می‌توان کاری به این بزرگی را انجام داد چرا که بسیج در طول عمر انقلاب کارهایی انجام داده که تقریبا دیگران از انجام آن عاجز بوده و آن را جز محالات تلقی می‌کردند.
مدیرعامل شهر جدید هشتگرد، کیفیت را مهم‌ترین خصیصه مسکن‌مهر کهگیلویه و بویراحمد دانست و ادامه داد: سعی ما در ساخت مسکن‌مهر این استان قبل از هر چیز بر آن بود تا کیفیت را فدای کمیت نکنیم و از این رو نظارت ما بر پروژه‌های این استان به صورت شبانه‌روزی بود.
وی آینده‌نگری در مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد را به‌عنوان نقطه قوت چنین پروژه‌ بزرگی دانست و تصریح کرد: زمین موردنظر برای کاربری آموزشی و سایر امکانات رفاهی در همه پروژه‌ها در نظر گرفته شده و ما نیز در مدت خدمت در این استان به دلیل اهمیت مساجد به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه‌های مذهبی و فرهنگی، در ساخت آنها جدیت به‌ خرج دادیم.
غلامی با قدردانی از پیگیری‌های مستمر همه مسئولان در این استان از جمله استاندار و نیروهای امنیتی گفت: هر جا کار ما به مشکل برمی‌خورد و کسی و یا جریانی درصدد ایجاد اخلال در ساخت مسکن‌مهر این استان بود، سربازان گمنام امام زمان (عج) پشت سر ما بودند و همچنین حمایت‌های سه نماینده ارزشی و اصولگرای کهگیلویه و بویراحمد نیز کمک شایانی به روند ساخت مسکن‌مهر در این استان کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول