اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک کشور:

بسیج انقلاب را در عرصه تثبیت و استمرار بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک کشور گفت: بسیج در نگاه راهبردی انقلاب را در عرصه تثبیت و استمرار بیمه کرده است.

بسیج انقلاب را در عرصه تثبیت و استمرار بیمه کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا سراج ظهر امروز در نخستین همایش بسیج مظهر افتخار و اقتدار ملی در سالن اجتماعات خاتم استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امنیت ملی کشورها بر روی ستون‌های متفاوت استوار بوده که در کشور ما بر چهار ستون قدرت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و دفاعی استوار است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با یک نگاه کلان بسیج را تشکیل داد، افزود: بسیج ستون قدرت دفاعی و بازدارندگی کشورمان محسوب می‌شود که برای ما امنیت را به ارمغان آورده است.
کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک کشور تصریح کرد: به برکت وجود بسیج در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی در جایگاه مطلوب قرار داریم.
سراج با بیان اینکه ضرورت تشکیل بسیج از نظر استراتژیک مورد بحث و بررسی قرار گیرد، گفت: بسیج از نگاه راهبردی و استراتژیک منشأ خیرات و برکات بوده است.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در کرمانشاه اشاره کرد که گفته بودند، تاریخ به یک پیچ که همان تغییر در مباحثات جهانی رسیده است، افزود: ایران  قلب دنیا و منطقه جهان اسلام بوده که با انقلاب اسلامی این قلب به تپش افتاده است.
کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک کشور تصریح کرد: اکنون غرب متوجه شده جمهوری اسلامی ایران  عاملی برای حیات جهان اسلام است.
سراج افزود: جهان اسلام همه لوازم و ابزار تغییر را در اختیار دارند به گونه‌ای که این ابزار منجر به بیداری آنها شده و این بیداری در غرب نیز گسترش می‌یابد.
وی به سناریوی جدید و پیچیده آمریکا با همکاری ترکیه و قطر علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: انسجام ملی و قدرت کارآمد بیشترین تأثیر را در روند تغییرات دارند.
کارشناس مسائل سیاسی و استراتژیک کشور با بیان اینکه انتخابات پیش روی کشورمان مورد هدف دو پیکان قرار گرفته است، تصریح کرد: آمریکا تلاش می‌کند با سلاح تحریم کشورمان را به لبه پرتگاه جنگ بکشاند تا جنگ شرایطی را ایجاد کند.
سراج بیان کرد: دشمنان با سایه انداختن بر روی انتخابات سعی دارند آن را به چالش بکشانند اما ملت ایران با وحدت ملی دسیسه‌های آنها را خنثی می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول