اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

بسیج در ولایت خلاصه می‌شود/تفکر بسیجی ‌متعلق به ‌تاریخ بشریت ‌ا‌ست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه گفت: بسیج در نبرد نظامی و سازندگی خلاصه نمی‌شود بلکه بسیج در ولایت خلاصه می‌شود و هر کجا ولایت فرمان دهد از آن تبعیت می‌کند.

بسیج در ولایت خلاصه می‌شود/تفکر بسیجی ‌متعلق به ‌تاریخ بشریت ‌ا‌ست
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان سربیشه اظهار داشت: بسیجیان اهداف شوم دشمنان را با روشنگری تبدیل به ناکامی می‌کنند.
وی اذعان داشت: امروز نیز بسیج با تفکر و به کارگیری توانمندی‌های خود به آسانی می‌تواند نقشه‌های شوم و پلید دشمن که برای نابودی نظام جمهوری اسلامی طراحی شده را در نطفه خفه کند.
فرماندار سربیشه گفت: بسیج یادآور خاطرات بسیجیان در طول 30 سال انقلاب به ویژه در عرصه دفاع مقدس است و عنوان بسیجی برای بسیجیان چه زیبا است که با فرهنگ عاشورایی گره خورده است.
حسین‌پور تصریح کرد: فلسفه بسیج در یک جمله امام عزیزمان نهفته است که بسیج مدرسه عشق است، عشقی که تکاپوی آن تعالی الی‌الله است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج این شجره طیبه در عرصه‌های متفاوت در زمین و زمان و تمامی اقشار مختلف نقش بسیار کلیدی برای خود پیدا کرده است.
فرماندار سربیشه با بیان اینکه فرهنگ بسیج نشأت گرفته از متن قرآن است، اظهار داشت: حرکت بسیجیان در مسیر ولایت و اطاعت‌پذیری از ولی فقیه به منظور دفاع از آرمان‌ها و اهداف امام(ره) و شهدای گرانقدر و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نشان از آمادگی این قشر در راه مبارزه همه‌جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سربیشه نیز گفت: انقلاب اسلامی ایران برپایه سه عنصر دین، امامت و امت تشکل شده است و امروز تفکر بسیجی باید در بین آحاد مردم جامعه به ویژه نسل جدید فرهنگ‌سازی شود.
علی برزگر با بیان اینکه هویت ملی، دینی و اعتقادی مردم براساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذاری شده است، افزود: آحاد مردم جامعه با استفاده از بسترهای فراهم شده در آن دوران، عدالت‌‌خواهی و استقلال را خواستار شدند و به پیروزی رسیدند.
وی تفکر بسیجی را متعلق به طول تاریخ بشریت دانست و بیان کرد: این فرهنگ باید در سطح جامعه بسط و گسترش یافته و به نسل جدید منتقل شود.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سربیشه به تفاوت‌های نظام جمهوری اسلامی و نظام طاغوت اشاره کرد و ادامه داد: در طاغوت به اقشار جامعه به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کردند، در حالی که در نظام انقلاب مردم به عنوان یک پشتوانه محکم و اعتقادی محسوب می‌شوند.
برزگر راز ماندگاری و بقای این تفکر را ایثارگری و از خودگذشتگی عنوان کرد و اظهار داشت: فرهنگ ایثار به اندازه تاریخ اسلام قدمت داشته و باید در عصر امروز نیز اطلاع رسانی شود.
در پایان این مراسم از پنج نفر از بسیجیان فعال شهرستان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول