اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی نیروهای ویژه امام علی(ع) سپاه پاسداران:

خاورمیانه ذخیر‌ه‌گاه مهم‌ترین انرژی‌های فسیلی جهان است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی نیروهای ویژه امام علی(ع) سپاه پاسداران گفت: دشمنان برای ورود به خاورمیانه که ذخیر‌ه‌گاه مهم‌ترین انرژی‌های فسیلی جهان است، سرمایه‌گذاری کلانی کرده‌اند.

خاورمیانه ذخیر‌ه‌گاه مهم‌ترین انرژی‌های فسیلی جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سردار وجیه‌الله مرادی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان تنکابن در مصلی نماز جمعه این شهر با تبریک هفته بسیج، از این رویداد به ‌عنوان جلوه‌گاه و خلوتگاه آزادگان که درس خود را از مکتب امام حسین(ع) آموخته‌اند، یاد کرد.
جانشین فرماندهی نیروهای ویژه امام علی(ع) سپاه پاسداران بیان داشت: میوه بسیج آزادگی، دلدادگی به ولایت و اُنس با قرآن است.
وی تصریح کرد: بسیجی در میدان می‌جنگد و در سازندگی حضوری پررنگ دارد و همواره در جای خود صبور است.
جانشین فرماندهی نیروهای ویژه امام علی(ع) سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه غفلت از بسیج نابخشودنی است به بیانات امام راحل درباره غفلت از بسیج مبنی بر اینکه خدا کسانی را که از بسیج غافل شوند در آتش قهر خود می‌سوزاند، اشاره کرد.  
این مسئول در ادامه به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر جمهوری اسلامی با هدف ایجاد حفره‌های عظیم در دستگاه دیکتاتوری جهان اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار در جهان بعد از پیروزی انقلاب امام راحل موفق شدند با تلفیق دموکراسی و حکومت مردم سالاری در قالب یک حکومت دینی الگویی بسیار قوی از یک نظام بر پایه مکتب شیعی ایجاد کنند که در خاورمیانه و بسیاری از کشورهای آزاده جهان جایگاه ویژه‌ای یافته و استکبار از این مسئله احساس خطر کرده است.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در اولین برخورد با صدور انقلاب اسلامی در قالب برخورد نیمه سخت و سخت عمل کرد و با ایجاد گروهک‌های مخالف نظام و راه‌اندازی جنگ علیه کشور بسیاری از نیروهای انقلاب را به شهادت رساندند و یا از صحنه خارج کردند.
جانشین فرماندهی نیروهای ویژه امام علی(ع) سپاه پاسداران افزود: این اقدامات نتوانست ما را از هدفمان دور کند و در این اقدامات شکست خورد و به جنگ نرم با روش‌های متفاوت روی آورد و با راه‌اندازی جنگ نرم به این نتیجه رسید تا راهبرد خود را تغییر دهد که در این راستا هزینه‌های کلانی کرده و در این راه بسیاری از نیروهای انقلابی ما را هم تطمیع کرد تا به این نظام ضربه بزند.
وی ادامه داد: ملت ما با تکیه بر سه فاکتور مهم روحیه شهادت‌ طلبی، رهبری آگاه و ولایت‌مداری مردم و وحدت ملی موفق شد بر استراتژی دشمنان نظام پیروز شود و صدور انقلاب‌مان را به جهان تثبیت کند.
مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان برای ورود به خاورمیانه که ذخیر‌ه‌گاه و تامین کننده مهم‌ترین انرژی‌های فسیلی جهان است با حربه‌های انحرافی نقض حقوق بشر، نابودی تسلیحات کشتار جمعی و ترویج دموکراسی درصدد دستیابی و مدیریت چاه‌های نفت خاورمیانه و تامین امنیت صهیونیسم بین‌الملل و حذف مخالفین خود در این منطقه مهم استراتژی هستند و به این منظور سرمایه‌گذاری کلانی کرده‌اند.
جانشین فرماندهی نیروهای ویژه امام علی(ع) سپاه پاسداران در ادامه با تاکید بر اینکه نظام اسلامی در بیرون از جغرافیای ایران بسیار مورد توجه و با اقبال واقع شده تصریح کرد: با توجه به این که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب الگوی بسیاری از دول و مردم آزاده جهان شده‌اند و مورد توجه و احترام آنها هستند، در درون کشور مظلوم واقع شده‌اند و ما در این بحث نیازمند بصیرت و آگاهی هستیم و باید هوشیارانه عمل کنیم، زیرا دشمنان نظام از همه ابزارها به‌ویژه نیروهای خودمان هم بهره‌گیری می‌کند تا به انقلاب ضربه بزند و امروز بیش از پیش به وحدت نیازمندیم؛ زیرا دشمنان نظام در جنگ نرم از فتنه 88 و درون دولت با ایجاد نفاق دوباره دست به کار شده‌اند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول