اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

برای تحولات خاورمیانه نامی غیر از بیداری اسلامی انحرافی است

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: غیر از بیداری اسلامی هر نامی که برای تحولات کشورهای خاورمیانه و دنیا در روی آوری آنها به اسلام بگذاریم انحرافی است.

برای تحولات خاورمیانه نامی غیر از بیداری اسلامی انحرافی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیجان میرشکار شب گذشته در یادواره 16 شهید روستای تجن‌جار این شهرستان با تبریک هفته بسیج مستضعفان بیان داشت: هدف والای امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج مستضعفان حضور همه جانبه مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی بود تا بر اساس آموزه‌های دینی از آن محافظت کنند.
وی تصریح کرد: امام راحل می‌خواست تا مردم با استفاده از قرآن و احادیث باورشان شود که حکومتی فاسد دین اسلام، فرمایشات اهل بیت، انبیاء و سیره معصومین را کنار زده و در راه مقابله با مسلمین است.
میرشکار با اعلام اینکه امام می‌خواست تا مردم به بیداری دینی دست پیدا کرده و آگاهانه وارد عرصه شوند تا در هر حادثه‌ای جانانه از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنند، گفت: حرکت‌های انقلابی مردم از مساجد آغاز شد، مردم بعد از کار روزانه برای تصمیم‌گیری سیاسی و نظامی به مسجد می‌رفتند تا شب‌ها در کوچه و برزن به نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن در مقابل ایادی استکباری بپردازند. 
 
* بیداری اسلامی جهان حاصل درس‌آموزی از مکتب شهدا است 
مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: عملکرد بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس با خون بهای شهدا نمود بیشتری داشت و هم‌اکنون بیداری اسلامی در جهان  نیز حاصل درس‌آموزی از مکتب شهدا است.
میرشکار با اشاره به مبارزات مردم خاورمیانه برای رهایی از دست نظام سلطه استکباری بیان داشت: غیر از بیداری اسلامی هر نامی برای تحولات کشورهای خاورمیانه و دنیا در روی آوری آنها به اسلام بگذاریم انحرافی است. 
 
* بیداری عربی، بیداری انسانی و بهار عربی در دنیا نداریم
وی با تاکید اینکه بیداری عربی، بیداری انسانی و بهار عربی در دنیا نداریم و هرچه داریم بیداری اسلامی است، عنوان کرد: امروزه مردم مصر، بحرین، لیبی و تونس به دنبال اسلامی کردن حکومت‌شان هستند و حتی جنبش وال‌استریت نیز از مردم ایران الگوبرداری کرده است.
میرشکار به انفجار اخیر در تهران و واکنش شبکه‌های بیگانه استکباری یادآور شد: زمانی که انفجار اخیر در تهران صورت گرفت شبکه استکباری بی‌بی‌سی برنامه اصلی خود را قطع و اعلام کرد چندین بمب در تهران و اطراف آن منفجر شد البته باید به این یاوه‌گویان گفت اگر آمریکا این امر را بزرگ جلوه می‌دهد دلیل اصلی برای ضعف خودشان است.
میرشکار خاطرنشان کرد: آمریکا به عراق و افغانستان حمله کرده تا ایران را به دست آورد، ولی الان دولتمردان این کشور می‌ترسند که نیروهای خود را از عراق به کشورشان بازگردانند، زیرا می‌هراسند این نیروها به جنبش وال استریت بپیوندند و بلای جان‌شان شوند.
وی در توصیف قدرت نظامی ایران اذعان داشت: اگر خدای ناکرده آمریکا قصد داشته باشد به ایران حمله کند، اولین موشکی که به ایران برخورد کند تا زمانی که اخبار آن مخابره شود مطمئن باشید خبر اصابت چندین موشک ایرانی به خاک آمریکا به گوش می‌رسد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول