اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

خاورمیانه جدید بر پایه عقاید اسلامی شکل می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: خاورمیانه جدید برخلاف برنامه‌های دشمنان اسلام و نظام بر پایه عقاید اسلامی شکل می‌گیرد.

خاورمیانه جدید بر پایه عقاید اسلامی شکل می‌گیرد
جعفر گل محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: روند مبارزه حق علیه باطل همواره در کشاکش اعصار و قرون در جوامع مختلف وجود داشته و استکبار به معنای عمیق کلمه همواره در برابر حق ایستاده و مبارزه کرده است.
وی افزود: در طی نیم قرن اخیر نمود بارز مبارزه حق علیه باطل و اسلام ناب محمدی به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفته و امام با همه توان و قدرت خویش در برابر استکبار جهانی که نمود آن آمریکا و غرب بود ایستاده است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به سه رویداد مهم 13 آبان در طی سه سال متفاوت، تصریح کرد: همه این رویدادها در نوع خود بی‌نظیر بوده و با اهداف بزرگ و تاثیر گذار، جامعه آن روز را به مبارزه با استکبار برانگیخته است به گونه‌ای که مبارزات تاریخی امام راحل علیه استبداد و استکبار با تبعید وی همراه بوده تا فرمان امام به گوش مردم نرسد.
وی یادآور شد: تبعید امام خمینی (ره) پس از مبارزات و افشاگری‌های مختلف به این دلیل که رژیم شاه چون نمی‌توانست وجود فیزیکی امام را از بطن جامعه حذف کند سر آغاز مبارزات امام و مردم با رژیم شاه بود.
گل محمدی تصریح کرد: پس از تبعید امام راحل به ترکیه و عراق و در نهایت فرانسه مبارزات امام با رژیم همچنان ادامه داشته و در سالروز این تبعید تاریخی دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم مبارزه فرهنگی به خیابان‌ها آمده و با رژیم به مقابله بر می‌خیزند که این امر خشم رژیم را برانگیخته و موجب کشتار تعدادی از دانش‌آموزان می‌شود.
وی رویدادهای 13 آبان را ضربه سنگینی بر پیکره استکبار عنوان کرد و ادامه داد: این روز آمریکا را به خوبی به جهان معرفی کرده و ابهت شرق و غرب را در هم می‌شکند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان نقطه عطف مبارزات مردم علیه رژیم را 13 آبان، 58 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران اعلام کرد و افزود: در این روز دانشجویان پیرو خط امام با همه درایت و هوشیاری خود با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عملا از نفوذ آمریکا در کشور را قطع کرده و موجب پیروزی انقلاب در انقلابی دوم از نظر امام خمینی (ره) می‌شود.
وی گفت: هیبت و هیمنه استکبار جهانی در سال 58 توسط دانشجویان خط امام شکسته شده و ملت ایران با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) که این انقلاب را عظیم‌تر و اثرگذار‌تر از انقلاب نخست می‌داند به خوبی در جهان پیاده کردند.
گل محمدی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته استکبار جهانی به دنبال ایجاد خاورمیانه‌ای جدید در منطقه بود، بیان کرد: طرح‌ها و نقشه‌های مختلف ایجاد خاورمیانه جدید با اجرای برنامه‌های مختلف در منطقه پیگیری می‌شد.
وی با بیان اینکه همه برنامه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی در راستای خلل آوردن به انقلاب اسلامی می‌چرخد و این امر بر کسی پوشیده نیست، یادآور شد: تقویت رژیم غاصب فلسطین و ایجاد خاورمیانه جدید برای محدود کردن نظام و انقلاب بوده در حالیکه اراده خداوند متعال بر پیروزی حق علیه باطل و خنثی شدن توطئه‌های استکبار یکی پس از دیگری است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان داشت: خاورمیانه جدید بر خلاف برنامه‌های دشمنان اسلام و نظام بر پایه عقاید اسلامی شکل می‌گیرد و خیزش‌های مردم منطقه نشانگر پیروزی حق علیه باطل است.
وی افزود: اثرات حرکت امام و شکستن هیمنه آمریکا در قالب حرکت‌های اسلامی در اقصی نقاط جهان حرکت‌هایی با رسوم و آیین خاص مناطق مختلف جهان به ویژه اتفاقاتی که در حیاط خلوت آمریکا و در آمریکای لاتین روی می‌دهد، نشان از تاثیر گیری این حرکت‌ها از اهداف آرمانی انقلاب اسلامی داشته و تاثیر مطلوب انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.
گل محمدی بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و افزود: با توجه به حرکت‌های آغاز شده در جهان همراهی نظام با تبعیت از ولایت‌ فقیه الزامی است و نیاز ضروری جامعه محسوب می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول