اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روحانی جانباز دوران دفاع مقدس:

بسیج سلاحی استراتژیک در مقابله با تهدیدات است

خبرگزاری فارس: روحانی جانباز دوران دفاع مقدس گفت: نهاد مقدس بسیج به عنوان عظیم‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب و کیان کشور و همچنین سلاحی استراتژیک در عرصه‌ بازدارندگی و مقابله با تهدیدات است.

بسیج سلاحی استراتژیک در مقابله با تهدیدات است
حجت‌الاسلام محمد آقازیارتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه بسیج عامل اصلی و اساسی ادامه حیات طیبه انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: فرمان تاریخی معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیح مستضعفین سرآغازی خجسته برای سازماندهی حضور گسترده و پرشور مردم عزیز میهن اسلامی در این نهاد الهی و مقدس برای خدمت رسانی به اسلام و مسلمین بود.
وی ادامه داد: پنج آذر ماه سال 58 در تاریخ ملت مومن و سرافراز ایران از برجستگی و اهمیت خاصی برخوردار است و در چنین روزی فرمان تاسیس بزرگ‌ترین تشکل مردمی و گسترده‌ترین مقاومت از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) صادر شد.
روحانی جانباز دوران دفاع مقدس بیان کرد: بسیجیان سلحشور علاوه بر فداکاری در صحنه‌های جهاد و شهادت دوران هشت سال دفاع مقدس، پس از پایان دوران جنگ در عرصه‌های فرهنگی، علمی و آبادانی و سازندگی میهن عزیز اسلامی نیز نقش بی‌بدیلی داشته‌اند که این مهم از عمق و ریشه اصیل و ماندگار این جریان الهی و مردمی در گستره ایران اسلامی حکایت دارد.
وی خاطرنشان کرد: حضور میلیون‌ها انسان عاشق و انقلابی و مشارکت خیره کننده اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بالنده، نخبگان و متخصصان در بخش‌ها و سازمان‌های متعدد و حرفه‌ای بسیج، این نهاد مقدس را به عنوان عظیم‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب و کیان کشور و همچنین سلاحی استراتژیک در عرصه‌ بازدارندگی و مقابله با تهدیدات معرفی کرده است.
آقازیارتی تاکید کرد: رویکرد اصلی بسیح مقابله با نظام سرمایه‌داری و سلطه ‌بوده و در این مسیر این نیرو روز به روز بالنده و پویاتر می‌شود.
وی تصریح کرد: اگر بسیج نبود در جریان فتنه سال 88 نظام جمهوری اسلامی دچار مشکل می‌شد که با درایت و در صحنه بودن این نهاد مردمی، انقلاب اسلامی راه پیروزی و تداوم خود را در اجرای تحقق اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری با قدرت و قوت طی کرده است.
روحانی جانباز دوران دفاع مقدس افزود: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته و به تعبیر ماندگار و زیبای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده‌اند.
وی متذکر شد: ماموریت بسیج کاری نیست که مربوط به سپاه باشد بلکه ماموریتی است که متوجه آحاد مختلف جامعه و مسئولان است و باید همه در نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه تلاش کنند، زیرا ثبت‌نام صرف در بسیج کافی نیست، بلکه باید این افراد را از نظر اعتقادی و سیاسی آموزش دهیم تا پشتوانه قدرتمند و مستحکمی برای انقلاب باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول