اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

دشمنان از قدرت دشمن‌ستیزی بسیج به شدت می‌ترسد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: دشمنان از قدرت دشمن‌ستیزی و شهادت‌طلبی نیروهای بسیج به شدت می‌ترسد.

دشمنان از قدرت دشمن‌ستیزی بسیج به شدت می‌ترسد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی امروز در خطبه‌های نخستین نمازجمعه آذرماه سال 1390 در بین نمازگزاران با دعوت به تقوای الهی گفت: هر چه که می‌خواهیم برای خود در آخرت اندوخته داشته باشیم با کسب تقوا و پاکدامنی مسیر خواهد بود.
وی افزود: با تقوا و پارسایی می‌توان به قلل مرتفع انسانیت دست یافت و در دنیا و آخرت برای همیشه آبرومند و سعادتمند بود.
رحمانی آملی با تبریک هفته بسیج بر مردان و زنان غیور ایران اسلامی یادآور شد: بسیج یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است که خداوند به ما عطا کرده است.
وی اضافه کرد: دستور تشکیل بسیج مستضعفان توسط امام خمینی(ره) در سال 1358 یکی از اقدامات ارزنده و ماندگار ایشان بود که برای همیشه انقلاب شکوهمند اسلامی را بیمه کرده است.
خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان آمل بیان داشت: ملت ما ملتی بسیجی است و هم اکنون نیز در همه عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و فناوری‌های نوین حرکت بسیجی‌وار مردم را در پیشرفت کشورمان شاهد هستیم و این حرکات باید پیوسته ادامه داشته و روز به روز بر شدت آن افزوده شود.
رحمانی آملی با اعلام اینکه هم‌اکنون دشمنان استکباری و نوکران‌شان از قدرت دشمن‌ستیزی و شهادت‌طلبی نیروهای بسیج به شدت می‌ترسد، گفت: این قدرت وصف‌ناپذیر در جنگ تحمیلی بر آنها اثبات شده که چگونه ایران با دست خالی و توکل بر خداوند در مقابل کشورهای استکباری و ابرقدرت دنیا ایستادگی کرده است و همواره در حال صدور این قدرت مردمی در بین کشورهای آزادی‌خواه دنیا است.
امام جمعه آمل با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اهل بیت و ماه محرم اذعان داشت: واقعا محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و ما بدون این دو ماه بزرگ نمی‌توانستیم گسترش اسلام را اکنون بعد از هزار و چند سال در کشور شاهد باشیم.
وی ادامه داد: با فرارسیدن ماه محرم باید کوچه‌ها، محلات، خیابان‌ها و معابر مملکت شیعی عزادار باشد و اوج مصیبت‌های امامان و معصومین را در خود احساس کنیم و در مجلس عزاداری امام حسین(ع) و یارانش همه در صحنه باشیم و به عزاداری بپردازیم.
رحمانی آملی با اعلام اینکه دشمن می‌خواهد محرم و صفر را نیز از ما بگیرد، خاطرنشان کرد: باید مجالس ما با بار معنوی خاصی همراه باشد و حفظ شعائر اسلامی و رعایت آداب عزاداری در روضه‌ها و مداحی‌های ما مشاهده شود. 
وی با اشاره به دیگر مناسبت‌های این هفته گفت: آغاز سال 1433 هجری قمری، روز بزرگداشت شیخ مفید، شهادت آیت الله سیدحسن مدرس در سال 1316 هجری شمسی، روز مجلس و روز جهانی مبارزه با ایدز از دیگر مناسبت‌هایی است که باید بزرگ داشته شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول