اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

نقش بسیج در رفع فتنه‌ها و امنیت جامعه مهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز گفت: نقش بسیج و نیروی انتظامی در امنیت جامعه خصوصا در جریانات و فتنه‌ها مهم است.

نقش بسیج در رفع فتنه‌ها و امنیت جامعه مهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی ظهر امروز در نشست مشترک با بسیجیان سپاه و نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و فرمانده‌هان سپاه عاشورا و فرمانده نیروی انتظامی استان در محل فرمانداری تبریز برگزار شد، با اشاره به نقش موثر بسیجیان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: بسیجیان در سال‌های مختلف پس از انقلاب همواره نقش‌آفرین بوده و در سال‌های اخیر نیز این نقش‌آفرینی موثر ادامه داشته است.
وی ادامه داد: بسیج در زمینه هدفمندی یارانه‌ها نیز نقش موثر داشته و جلسات توجیهی و آمادگی در ‌مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شد که در برخی پایگاه‌های بسیج شاهد برگزاری 30 جلسه توجیهی در این زمینه بوده‌اند.
چمنی نظم‌آفرینی و تلاش برای ایجاد نظم را از سوی نیروی انتظامی و بسیجیان یادآور شد و گفت: تعامل این دو نیروی تلاشگر موجب شده بود تا صحنه‌های زیبایی را در مقابله با برخی افراد و جریان‌ها شاهد باشیم.
وی گفت: این دو نیروی موثر در امنیت آفرینی استان و تبریز خصوصا در جریان فتنه‌های قومیتی نقشی کلیدی ایفا کردند.
فرماندار تبریز با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: تعریف ویژگی‌های بسیج و جایگاه والای آن موضوعی است که از روزهای نخستین انقلاب با آن مواجه بوده‌ایم.
چمنی با بیان اینکه تاریخچه تشکیل بسیج مربوط به قبل از دفاع مقدس است، گفت: این تقدم زمانی نشان می‌دهد که بسیج کارکردی گسترده در جامعه دارد و در دوران دفاع مقدس بسیج به اوج خود رسید.
وی همچنین با بیان اینکه بسیج پس از دفاع مقدس نیز در صحنه حضور داشته است، گفت: بسیج در عرصه سازندگی، فعالیت‌های فرهنگی و نیز فعالیت‌های علمی حضوری گسترده داشته است.
چمنی ادامه داد: بسیج و توسعه کمی و کیفی آن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و معظم له بر ثبت‌نام جوانان در این تشکل بزرگ مردمی تاکید داشته‌اند.
فرماندار تبریز در ادامه با اشاره به شهادت سردار مقدم تهرانی گفت: این مرد بزرگ و همرزمان وی به عنوان دانشمندان نظامی و موشکی جان خود را در مسیر اقتدار نظام اسلامی فدا کردند.
وی تصریح کرد: بسیج سازندگی از دیگر وجوه امتیاز بسیج است که شاهد خلق صحنه‌های بزرگ و با شکوه توسط بسیج در استان و کشور هستیم.
این مسئول تعهد همراه با تخصص را از خصوصیات اصلی بسیج برشمرد و گفت: تعهد در برابر حکومت اسلامی و امر ولایت خاصیت اصلی و ممتاز بسیج است که آن را ممتاز کرده است.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول