اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت نایین:

تفکر بسیجی تحریم‌های آمریکا را بی‌تأثیر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نایین گفت: به برکت طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی در ایران اسلامی، ملت عزیز ایران اسلامی تسلیم فشارهای همه‌جانبه استکبار جهانی، غرب و آمریکا و برنامه‌ریزی‌های آنها نمی‌شود.

تفکر بسیجی تحریم‌های آمریکا را بی‌تأثیر کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت‌الاسلام امیر شفیعی در خطبه‌های نماز جمعه در نایین اظهار کرد: پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام راحل در سال 58 است که ما ضمن گرامیداشت این هفته و این روز، الگوگیری از بسیج و تفکر بسیجی را بهترین راه برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی علیه بیداری امت‌های اسلامی می‌دانیم.
وی ادامه داد: تاکنون هم این تفکر بسیجی در مقابل استکبار جهانی‌ به ویژه آمریکا ایستاده و امروز در دنیا تنها ایران اسلامی پرچم‌دار مبارزه با استکبار است.
امام جمعه موقت نایین تصریح کرد: امام بزرگوار فرمودند که اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان از آن دور می‌شود و امروز اگر ملت عزیز ایران اسلامی تاکنون تسلیم فشارهای همه‌جانبه استکبار جهانی، غرب و آمریکا و برنامه‌ریزی‌های آن نشده و نمی‌شود، تمام اینها به برکت همین تفکر بسیجی است.
وی افزود: در حال حاضر آمریکا در سه حوزه هسته‌ای، تروریست و حقوق بشر ایران اسلامی را تحت فشار خود قرار داده است در حالی که خود در رأس تروریست‌های دولتی است و نخستین کشور دارنده، تولیدکننده و استفاده‌کننده از سلاح هسته و اتمی در دنیا بوده است.
شفیعی اضافه کرد: ادعای آمریکایی‌ها در زمینه حقوق بشر نیز بسیار مضحک و شرم‌آور است چرا که آنان ثابت کرده‌اند که اگر تمام مردم و مردم مظلوم فلسطین کشته شوند برای آمریکا هیچ مهم نیست و در آنجا هیچ حقوق بشری مطرح نیست و فقط حقوق بشری که به نفع آمریکاست، مهم و مطرح است.
وی ادامه داد: آنان حتی به دنبال مصادره انقلاب‌های منطقه هستند و برای رخنه و کنترل انقلاب‌های مردم مصر، لیبی و بحرین تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند که البته ملت مصر برای جلوگیری از مصادره انقلابشان دوباره به صحنه آمده‌اند.
اما جمعه موقت نایین با اشاره به مناسبت روز یکشنبه، مصادف با اول ماه محرم گفت: این ماه، ماه حزن و اندوه و عزای اهل‌البیت (ع) است و با آغاز این ماه ما باید به نکاتی بسیار پراهمیت توجه داشته باشیم.
وی ادامه داد: نخست این که عزاداری  اباعبدالله (ع) باید به نحو صحیح، درست و هدفمند انجام گیرد، چرا دشمن در کمین است که از طریق همین عزاداری‌ها به ما آسیب و ضربه وارد کند.
شفیعی افزود: باید در عزاداری‌هایمان هدف مشخص بوده و اگر شور حسینی داریم شعور حسینی نیز داشته باشیم.
وی اضافه کرد: نکته دیگر توجه و اهمیت هدف شهادت امام حسین (ع) در واقعه کربلاست که چیزی به غیر از بندگی خداوند، ترک گناه و نماز نبوده است و ما نیز باید از این مراسم‌ها درس عبادت، بندگی، مقابله با مستکبرین، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر را بگیریم.
امام جمعه موقت نایین تاکید کرد: نباید به گونه‌ای باشد که طولانی شدن مراسم‌ها به گونه‌ای باشد که نماز صبح فردی قضا شود که اگر این‌گونه شد این با اهداف امام حسین (ع) در تضاد و تقابل است و چنین عزاداری صحیح و درست نیست.
وی در ادامه با اشاره به مناسبت روز پنج‌شنبه، سالروز شهادت آیت‌الله مدرس در سال 1316 گفت: این روز به روز مجلس نام‌گذاری شده که مجلس خانه ملت و تجلیگاه عزت ملی و عزت اسلامی و ملی ماست و همین مجلس حافظ امنیت ملی و سد محکمی در برابر دشمنان اسلام است.
شفیعی تاکید کرد: اهمیت مجلس و انتخابات آن به حدی است که دشمنان همواره از چند ماه پیش از انتخابات وارد صحنه می‌شوند و به دنبال متزلزل کردن این جایگاه هستند که همیشه با حضور آگاهانه و پرشور مردم در این عرصه نیز نقشه‌های آنان با شکست مواجه گشته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول