اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

آمریکا از بسیج وحشت دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت گفت:‌ آمریکا و ایادیش از نیروهای مخلص بسیجی ترس و وحشت دارند.

آمریکا از بسیج وحشت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی ضمن تبریک هفته بسیج به فرمانده کل قوا و همه دریادلان بسیجی با اشاره به اینکه بسیج یک فرهنگ است، گفت: ولایت‌مداری جزو فرهنگ بسیج است.توان و قدرت بسیجیان رعب و وحشت را در دل دشمنان خدا ایجاد می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر بیم‌آفرین بودن بسیجیان در دل دشمنان اسلام افزود: رهبری می‌فرمایند بسیج برای دشمنان بیم‌آفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای جوانان شور آفرین است.
شاهچراغی با بیان اینکه عزت و اقتدار بسیجیان در سال‌های اخیر رعب و وحشت را در وجود سران استکبار ایجاد کرده است، بیان داشت: آمریکا و ایادیش از نیروهای مخلص بسیجی ترس و وحشت دارند.
امام جمعه قیامدشت با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم‌الحرام ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش تاکید کرد: تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: محرم ماه بزرگ و عظیمی است و گریه بر امام حسین(ع) قداست بسیار زیادی دارد.
وی تاکید کرد: باید فرهنگ حسینی و فرهنگ عاشورایی را در جامعه گسترش دهیم و روحانیون و علما باید نسبت به تبیین جنبه‌های مختلف قیام عاشورا اهتمام ورزند. 
شاهچراغی خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) در واقع به منظور احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام شد و این قیام موجبات تثبیت اسلام و زنده نگه داشتن اسلام اصیل را فراهم کرد.
امام جمعه قیامدشت خاطرنشان کرد: اگر عزاداری‌های محرم و صفر نبود چه بسا از اسلام تنها نامی باقی بماند و امام راحل این امر را به خوبی تبیین کرده است. اگر بسیجی به رهبر، کشور و دین خود عشق می‌ورزد به دلیل حق‌خواهی، حق‌گویی است و لازم است تا این هوشیاری همواره حفظ شود.
شاهچراغی تاکید کرد: رهبر شایسته از ملاک‌های لازم برای جامعه است اما در زمان ائمه اطهار‌ (ع) که رهبرانی شایسته برای جوامع خود بودند به دلیل آنکه قلب‌های مردم از آنان غافل بود جوامع به پیروزی نرسیدند.
خطیب جمعه قیامدشت گفت: در شرایط کنونی ما که جامعه اسلامی از رهبری حکیمانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت بهره‌مند است مردم باید تمام تفکر خود را در پیروی از دستورات ایشان قرار دهند زیرا جامعه‌ای که از این دو مهم برخوردار باشد ملتی شکست‌ناپذیر است.
وی در ادامه تهدیدهای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی در سراسر جهان به الگوی ملت‌ها تبدیل شده و ندای حق‌طلبی این ملت‌ها در کشورهای اسلامی و قلب اروپا و آمریکا به گوش می‌رسد که بهانه‌جویی‌ها و تهدیدات استکبار جهانی نشان‌دهنده ترس آنها از رخ دادن انقلابی مانند انقلاب اسلامی در کشورهای خود هستند از این رو از هر اقدامی برای کمرنگ‌ کردن تاثیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.
امام جمعه قیامدشت در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته امر به معروف تصریح کرد: نهی از منکر و امر به معروف فریضه‌ای است که اگر هدایت شود جامعه را به خوبی می‌تواند هدایت کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول