اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

بسیج امتداد قیام سرخ حسینی است

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز به مناسبت روز بسیج مستضعفان گفت: شجره طیبه بسیج بدون شک امتداد قیام سرخ حسینی بوده که ندای آزادگی و رستگاری را برای همیشه تاریخ زنده نگه داشته است.

بسیج امتداد قیام سرخ حسینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج در شهرداری شیراز برگزار شد، در جمع گروهی از مردم شیراز با اشاره به تقارن پنجم آذر روز بسیج مستضعفان این یادگار ارزشمند امام راحل (ره) با آغاز محرم سرخ حسینی، و الگوپذیری اقشار مختلف بسیج از نهضت آزادی‌خواهی امام حسین (ع)، اظهار داشت: امام حسین (ع) با تمام وجود خانواده و یاران خود را در مسیر احیای دین و تحقق امر به معروف و نهی از منکر و برقراری عدالت، بسیج کرد.
شهردار شیراز تصریح کرد: اکنون پس از 14 قرن بسیجیان ایران اسلامی، در راه آرمان‌های سرور و سالار شهیدان جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند، الگویی که جان‌فشانی‌های جنگ تحمیلی هشت ساله و سال‌های پس از آن را به دنبال داشته است.
وی بیان داشت: بسیجیان با اقتدار و اخلاص خود امروز در تمام عرصه‌های علمی پیشتازند و موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده‌اند.
پاک فطرت ابراز داشت: باید امروز به بسیجیان و موفقیت‌های آنان افتخار کرد، آنانی که بدون هیچ مزد و منتی در حال فعالیت و خدمت هستند.
شهردار شیراز بیان کرد: امروز نیز دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور بسیج در جامعه هستند و باید ملت ایران هوشیار باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول