اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

بسیجی عامل اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره با بیان اینکه بسیجیان عامل اقتدار نظام قلمداد می‌شوند، گفت: بصیرت و آگاهی بسیجیان امروز بسیار بیشتر از اوایل انقلاب است.

بسیجی عامل اقتدار نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره، حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت هفته بسیج که در مسجد امام سجاد بخش حاجیلار این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان شهرستان چایپاره برگزار شد، اظهار داشت: امروزه ما هر چه داریم به برکت خون شهدا به دست آمده است و آرامش فعلی نتیجه جانفشانی و از جان گذشتگی رزمندگان است.
وی افزود: اگر در سال‌های به وقوع پیوستن جنگ تحمیلی جوانان با احساس مسئولیت و فرمان‌پذیری از بنیانگذار کبیر انقلاب به دفاع جانانه از حریم کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی مبادرت نمی‌کردند و از بخشیدن جان شیرین خود کوتاهی می‌‌کردند ما این آرامش و استقلال فعلی را نداشتیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: فرزندان همان شهدا با الگو قرار دادن پدران و برادران شهید خود در رکاب رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته و در مقابل همه تهدیدهای دشمنان ایستادگی می‌کنند و هجمه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب را غیر ممکن کرده و به اندازه یک لحظه کوتاه از آرمان‌ها و مواضع انقلابی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.
وی بسیج را عامل اقتدام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود بسیجیان را خاری در چشم دشمنان دانست و گفت: هر توطئه و دشمنی که ایادی استکبار جهانی بر علیه کشور ترتیب دهند با پاسخ کوبنده و دندان‌شکن بسیجیان روبه‌رو خواهد شد.
این مسئول بر لزوم یادآوری یاد و خاطره شهدا برای نسل جوان تاکید کرد.
بخشدار حاجیلار چایپاره نیز در این آیین گفت: بسیج امروزه با گام‌هایی کوبنده‌تر از همیشه مقابل دشمنان ایستاده است به طوری‌که بصیرت و آگاهی بسیجیان امروز بسیار بیشتر از اوایل انقلاب است  و ملت‌های جهان نمونه‌ای از بصیرت و آمادگی ملت ما را در رزمایش اخیر بسیجیان دیدند.
محرم رضالو اظهار داشت: بخش حاجیلار چایپاره تاکنون 22 نفر شهید به انقلاب تقدیم کرده است به طوری که مردم آن همچنان برای دفاع از کیان اسلامی آمادگی کامل دارند و در همه لحظه‌های حساس برای دفاع از میهن اسلامی آماده هستند.
این مسئول به برپایی یادواره شهدای بخش حاجیلار چایپاره اشاره کرد و افزود: جوانان این بخش نیز مانند سایر نقاط استان و کشور در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در همه میدان‌های جنگ حق علیه باطل با ایمان و اراده‌ای مضاعف شرکت کردند حتی در این راه به مقام بزرگ و بلند مرتبه شهادت نیز نائل شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول