اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرغلامان و نوغلامان در قم تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع عاشقان محسن (ع) گفت: همایش تجلیل از پیرغلامان، نوغلامان و جوان غلامان در نیمه دوم ماه صفر برگزار می‌شود.

پیرغلامان و نوغلامان در قم تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئات مذهبی قم، سید مجید رضوی در حاشیه سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئات مذهبی قم با بیان اینکه مجمع عاشقان محسن یکی از بزرگ ترین تشکل‌های مذهبی در کشور است، اظهار کرد: مجمع عاشقان محسن در سال 75 شروع به فعالیت کرد و در سال 82 در سازمان ملی جوانان ثبت رسمی ‌و در سال 87 نیز با دریافت کد شناسه ملی ثبت رسمی وزارت کشور شد.
وی با شاره به اینکه مجمع عاشقان محسن در حال حاضر بیش از 84 عضو رسمی و افتخاری دارد، بیان کرد: این مجمع در سال‌های اخیر توانسته خدمات خوبی را در زمینه‌های اوقات فراغت، مسکن، وام و غیره به اعضای خود داشته باشد.
رئیس مجمع عاشقان محسن ادامه داد: این مجمع توانسته چند‌ دیپلم افتخاری در زمینه‌های مختلف اعم از اوقات فراغت و... را از مراکز رسمی دریافت کند.
مدیر برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی‌های هیئات مذهبی قم در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان، نوغلامان و جوان غلامان خبر داد و اضافه کرد: این همایش در نیمه دوم ماه صفر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال برای سومین بار است که این همایش برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این همایش از داوران مجرب استفاده می‌شود و در نهایت از 30 نفر تجلیل به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول