اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در همدان؛

نهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان در همدان گشایش یافت.

نهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان با حضور بیش از 500 پیرغلام داخلی و 40 پیرغلام و مداح خارجی و مسئولان استان همدان و رسانه ملی افتتاح شد.
در این مراسم که توأم با سخنرانی استاندار همدان و معاون صدای جمهوری اسلامی ایران بود، مداح برجسته استان همدان (حاج سیدمحمود باقریه) دقایقی را به مداحی پرداخت.
حجت‌الاسلام ناصر نقویان نیز در این مراسم در ارتباط با مسائلی چون تأسی نهضت بیداری اسلامی از نهضت حسینی بیاناتی را ارائه کردند.
در ادامه این مراسم کلیپ شمس‌الضحی که ساخته صدا و سیمای شبکه استانی همدان است برای حاضرین پخش شد.
در این اجلاس"میثم وحید تمار" مداح عراقی و "سیدعلی الحسینی" مداح مصری نیز به مدیحه‌سرایی پرداخته و دقایقی مجلس را به فیض رساندند.
علیرضا حبیبی مسئول کمیته داوری مسابقه مستند رادیویی پیرغلامان نیز در این مراسم ضمن قرائت بیانیه این کمیته اسامی 10 برنامه‌ساز مستند رادیویی را قرائت کرد.
وی با بیان اینکه از 10 اثر برگزیده سه اثر برنامه برتر تلقی می‌شود، گفت: به برگزیدگان حواله سفر به کربلای معلا و لوح سپاس اهدا می‌شود.
برگزیدگان مستندساز رادیویی، حمیدرضا پورعلی‌محمد (تهیه‌کننده برنامه طوفان عشق از استان فارس)، معصومه جونواز (تهیه‌کننده برنامه آیین عشق از خوزستان)، آزاده رجبی (گزارشگر برنامه پیرغلامان اصفهان)، سیما غفاری (تهیه‌کننده برنامه پیرغلامان رادیو سلامت)، فاطمه غلامی (تهیه‌کننده برنامه به رنگ ارغوان رادیو فرهنگ)، سید وحید علوی (تهیه‌کننده برنامه آخرین سرباز از کهگیلویه و بویراحمد) و علی‌اکبر محمودی وثاق گوینده برنامه عشق (ع) از شبکه رادیویی استان همدان بودند.
برنامه‌های برتر این مسابقه نیز، عباس پیری (تهیه‌کننده برنامه عطش رادیو جوان)، شاهین طرفی (تهیه‌کننده برنامه رادیویی شبیخوان از بوشهر) و مریم تقی‌زاده (تهیه‌کننده برنامه رادیویی بیاد حسین(ع) از استان یزد) عنوان شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول