اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با مسئولان مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه کنگان از اجرا نشدن مصوبه دولت در کنگان

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان از اجرا نشدن مصوبه 105 میلیارد تومانی دولت در کنگان انتقاد کرد.

انتقاد امام جمعه کنگان از اجرا نشدن مصوبه دولت در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در نشست با مسئولین شهرستان کنگان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نقش بسیج در موفقیت‌های نظام اسلامی بی‌نظیر بوده و تمام موفقیت‌های امروز مرهون بسیج و بسیجیان است.
وی افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت حضور عزت‌مندانه بسیجیان در صحنه است و بسیج همواره با تبعیت از مقام معظم رهبری در مسیر سربلندی کشور حرکت کرده است.
امام جمعه کنگان در ادامه با بیان برخی مشکلات موجود در کنگان خاطرنشان کرد: کنگان قطب انرژی کشور است و وجود پارس جنوبی موهبتی ارزشمند برای این شهرستان است و انتظار داریم با اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی شاهد رفع معضل بیکاری در استان باشیم.
محمودی همچنین به لزوم توجه رسانه‌ها و بویژه صدا و سیما به مذاهب موجود در کنگان اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر باید توجه بیشتری را نسبت به پوشش خبری دیگر مذاهب اسلامی موجود در شهرستان کنگان داشته باشد تا این اقشار کمتر در معرض آسیب تبلیغ دشمن قرار گیرند و متاسفانه در این زمینه هیچ شبکه رسانه‌ای فعال نیست در صورتیکه می‌توان با یک برنامه مدون این مسئله را ساماندهی کرد.
وی اضافه کرد: با این حال متاسفانه حتی رسانه ملی نیز در این مناطق بخوبی پوشش داده نمی‌شود.
امام جمعه کنگان با انتقاد از اجرا نشدن مصوبه 105 میلیارد تومانی دولت در کنگان یادآور شد: با وجود مصوب شدن بودجه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت برای این شهرستان هنوز این مصوبه اجرایی نشده که ضرورت دارد این مصوبه اجرایی شود و مردم از موهبت این مصوبه برخوردار شوند.
محمودی در ادامه خواستار همکاری بیشتر مسئولان با برنامه‌های فرهنگی در کنگان شد و اظهار داشت: شرکت‌های حاضر در این منطقه گاهی بی‌میلی‌های فراوانی را نسبت به پیوست فرهنگی ابراز می‌کنند و شرکتی که ریخت و پاش‌های آن سر به فلک می‌کشد برای بحث غدیر و اجرای برنامه‌های مذهبی همکاری مطلوبی ندارند و این رویه باید اصلاح شود.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان قابلیت رشد و پیشرفت بسیار زیادی دارد و باید در مسیر سازندگی کنگان از همه ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول