اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کنگان خبر داد:

نصب یادمان و حجله شهدا در مدارس کنگان

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کنگان ار نصب یادمان و حجله شهدا در مدارس کنگان خبر داد.

نصب یادمان و حجله شهدا در مدارس کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، ابراهیم محمدپور عصر سه‌شنبه در جمع مسئولان شهرستان کنگان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نقش بسیج در تثبیت و اقتدار  نظام اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و بدون تردید بسیج در ۳۰ سال گذشته نقش اساسی در موفقیت‌های این نظام داشته است.
وی با تاکید بر نقش بسیج دانش‌آموزی در پیشرفت مدارس افزود: بسیج دانش‌آموزی روز به روز پویاتر و منسجم‌تر شده و شاهد جذب بیشتر دانش‌آْموزان به این تشکل هستیم.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کنگان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در مدارس کنگان بر اجرای دقیق آنها در مدارس تاکید کرد.
محمدپور تصریح کرد: در این هفته علاوه بر نواختن زنگ بسیج در مدارس، نصب یادمان و حجله شهدا در مدارس که به نام شهدا دانش‌آموز مزین شده یا محل دوران تحصیل شهید دانش‌آموز بوده و همچنین قرائت مقاله بسیج توسط دانش‌آموزان در مراسم صبحگاه برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: اجرای این برنامه‌ها به منظور آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ بسیج و حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی انجام می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی کنگان نیز ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت آموزش و پرورش در برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت.
محمد حیدری ابراز داشت: اجرای طرح یاوران ولایت با سخنرانی برادر شهید فهمیده، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهداء و حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان با لباس بسیجی در نماز جمعه از جمله این برنامه‌هاست.
وی یادآور شد: صبحگاه سراسری واحدهای مقاومت در تمام مدارس و نواختن زنگ بسیج، کوهپیمایی و مسابقه قرآن و عترت و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه کنگان نیز خواستار حضور دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های آینده انقلاب اسلامی در برنامه‌ها شد.
علی پوراستوار پنج آذر سالروز تشکیل نهاد مقدس بسیج را به عنوان مهم‌ترین روز اجرای برنامه‌ها شامل نواختن زنگ بسیج و صبحگاه سراسری واحدهای مقاومت و افتتاح حسینیه عاشقان ثارالله کنگان دانست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول