اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

تعهدات نفت و گاز در کنگان عملی نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: تعهدات نفت و گاز در شهرستان کنگان عملی نشده است.

تعهدات نفت و گاز در کنگان عملی نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر دوشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کنگان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بخش اعظمی از توسعه و پیشرفت کشور مدیون بسیج است.
وی افزود: به برکت حاکمیت تفکر بسیجی در کشور دشمنان هر روز ناکام و کشور رو به جلو  و در مسیر ترقی و توسعه در حرکت است.
فرماندار کنگان در ادامه با اشاره به وضعیت کنگان گفت: کنگان از مهم‌ترین شهرستان‌های استان است و نقش این شهرستان در صنعت و اقتصاد استان بی‌نظیر است.
این مسئول ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های این شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های دولت خدمتگزار است و بدون اغراق طی چند سال گذشته اقدامات ارزشمندی در این شهرستان انجام شده است.
فرماندار کنگان با بیان اینکه تعهدات نفت و گاز در شهرستان عملی نشده خاطرنشان کرد: اجرای تعهدات وزارت نفت موجبات رشد شهرستان را در پی دارد و باید نسبت به اجرای این تعهدات اهتمام ورزیم.
یزدان‌شناس از راکد ماندن ۱۸۲ پروژه عمرانی در کنگان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها از محل دو در صد نفت و گاز در شهرستان است که تا کنون عملی نشده است.
وی اضافه کرد: سهم شهرستان کنگان از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال جاری قریب ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که ۱۰ درصد آن مربوط به تعهدات استان برای ۲۲ پروژه بوده که بطور متوسط ۶۰ درصد آن تاکنون تخصیص یافته است.
فرماندار کنگان بیان داشت: ۹۰ درصد از اعتبارات دیگر برای اجرای ۱۸۲ پروژه عمرانی از محل دو درصد نفت و گاز بوده که تاکنون تخصیص نیافته است.
یزدان‌شناس تصریح کرد: موقعیت و وضعیت شهرستان کنگان در مقایسه با سایر نقاط استان بدلیل میزبانی صنعت نفت قابل مقایسه نیست و مسئولین باید با تلاش مضاعف و با حمایت، پشتیبانی و استفاده از نظرات ارزنده مردم؛ شهرستان کنگان را به جایگاه در خورشان و متناسب با ظرفیت‌های موجود سوق دهند.
وی با بیان اینکه هرگز از کوتاهی مدیران در پیگیری و اجرای پروژه‌ها و حل مشکلات مردم اغماض نخواهد کرد بیان داشت: همان گونه که مسئول موفق مورد تشویق قرار خواهد گرفت با مسئولی که قصور و کوتاهی کند نیز برخورد خواهد شد.
فرماندار کنگان متذکر شد: سال ۹۰ و ۹۱ باید سال ارتقا و توسعه شهرستان کنگان و تلاش برای رساندن شهرستان به جایگاه واقعی خود باشد.
یزدان‌شناس اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید در مسیر پیشرفت و توسعه روزافزون شهرستان گام برداریم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول