اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی مطرح شد؛

انتقاد فرماندار کنگان از بالا رفتن قیمت مواد غذایی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از بالا رفتن قیمت مواد غذایی در این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد فرماندار کنگان از بالا رفتن قیمت مواد غذایی در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر شنبه در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی کنگان اظهار داشت: کنگان دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در حوزه کشاورزی است و باید تلاش بیشتری برای رشد و توسعه کشاورزی در این شهرستان داشته باشیم.
وی با انتقاد از کمبود تعداد مرغداری‌ها در شهرستان کنگان افزود: با افزایش مرغداری‌ها می‌توان قیمت مرغ را تا حد زیادی متعادل کرد و از مسئولان جهاد کشاورزی انتظار داریم تمهیدات لازم برای این مسئله را بیندیشند.
فرماندار کنگان به نابرابری نرخ عرضه و تقاضا در کنگان اشاره کرد و افزود: باید زیرساخت‌های لازم برای متوازن کردن عرضه و تقاضا را فراهم کنیم تا شاهد کاهش قیمت تمام شده اجناس و خدمات باشیم.
یزدان‌شناس از بالا بودن قیمت مواد غذایی، لبنیات و غذا فروشی‌ها در کنگان ابراز نگرانی کرد و ابراز داشت: در کنار توسعه شهری و گسترش بازارها نباید از کسبه‌های قدیمی غافل شویم و باید فضایی ایجاد کنیم که همه بازاریان بتوانند به کسب و کار خود ادامه دهند.
فرماندار کنگان یکی از عوامل موثر در گرانی‌ها را کمبود بازرسان و ماموران کنترلی و همچنین کمبود وسایل نقلیه برای سرکشی به اماکن تجاری دانست و ادامه داد: بالا بودن قیمت‌ها، فشارها را به مردم زیاد کرده و باید با تعدیل قیمت‌ها این فشار را کمتر کنیم تا مردم از رفاه بیشتری برخوردار شوند.
وی در ادامه با اشاره به کمبود فروشگاه‌های عرضه مرغ در شهر کنگان گفت: مسئولان جهاد کشاورزی باید در این زمینه پاسخگو باشند و در اولین فرصت تعداد مرغ‌فروشی‌ها افزایش یابد.
فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم در محرومیت‌زدایی از روستاها و شهرهای دوردست اهتمام زیادی داشته و پیشرفت خوبی در این عرصه صورت گرفته است.
یزدان‌شناس اذعان داشت: برای رضایت خاطر مردم و بویژه تولیدکنندگان بخش کشاورزی باید برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.
در این نشست مسئولان جهاد کشاورزی کنگان نیز به بیان مشکلات و معضلات موجود پرداختند و خواستار رفع مشکلات شدند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول