اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توسط سازمان منطقه ویژه پارس محقق شد؛

ساخت دکل مخابراتی فوق‌سنگین به طول 85 متر در کنگان

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات پارس جنوبی از ساخت دکل مخابراتی فوق‌سنگین به طول 85 متر در سایت پارس کنگان خبر داد.

ساخت دکل مخابراتی فوق‌سنگین به طول 85 متر در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد سلیمانی عصر شنبه در نشست بررسی توسعه زیرساخت‌های منطقه پارس کنگان اظهار داشت: پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی در مسیر توسعه روزافزون قرار گرفته و شاهد تلاش مضاعفی در این راستا هستیم.
وی افزود: توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در راستای توسعه پارس جنوبی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است.
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات پارس جنوبی از آماده‌سازی زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطات فازهای باقیمانده پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در همسویی با توسعه فازهای باقیمانده پارس جنوبی زیرساخت‌های ارتباطات و مخابرات این فازها نیز توسعه می‌یابد.
سلیمانی تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات و فضاهای ارتباطات موجود در منطقه و بهره‌برداری از امکانات مخابراتی، یک بستر ارتباطی از پارس کنگان به پارس جنوبی فراهم شده تا از این طریق، زیرساخت‌های مخابراتی بین فازهای پارس جنوبی توسعه یابد.
وی از ساخت یک دکل مخابراتی فوق‌سنگین به طول 85 متر در منطقه پارس کنگان خبر داد و یادآور شد: مناقصه ساخت این پروژه برگزار شده و با ابلاغ قرارداد در هفته جاری به پیمانکار اجرایی آن، این دکل فوق‌سنگین تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
سلیمانی گفت: با تاکید و دستور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس مبنی بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در راستای پایداری ارتباطات موجود، این پروژه مهم عملیاتی و اجرایی شده است.
وی ابراز داشت: بر روی بستر ارتباطی ایجاد شده، قابلیت انتقال پر ظرفیت سرویس‌های مخابراتی دیتا فراهم می‌شود و فازهای باقیمانده پارس جنوبی نیز از این بستر پیشرفته بهره‌مند خواهند شد.
سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه ویژه پارس جنوبی اضافه کرد: به منظور برقراری و توسعه ارتباطات چندلایه، پروژه احداث فیبر نوری با هدف پایداری مستمر ارتباطات منطقه پارس 2 (پارس جنوبی) حدفاصل مخابرات کنگان تا شیرینو در حال انجام است.
سلیمانی با اشاره به نشست‌های هماهنگی با مدیران اجرایی و پیمانکاران فازهای پارس جنوبی، افزود: منطقه ویژه پارس طبق اعلام نیاز پیمانکاران و مدیران اجرایی تمام فازهای پارس جنوبی، به منظور تامین زیرساخت‌ها و فضاهای مخابراتی و ارتباطی حوزه‌های عملیاتی آنان، برنامه‌ریزی می‌کند و بسترهای لازم را در اختیار آنان قرار می‌دهد.
وی اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه پارس جنوبی استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول