اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

احداث داروخانه شبانه‌روزی در کنگان ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: احداث داروخانه شبانه‌روزی در کنگان ضروری است.

احداث داروخانه شبانه‌روزی در کنگان ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان شبکه و مرکز بهداشت این شهرستان اظهار داشت: مقوله بهداشت و درمان یک مسئله مهم و اساسی است و اگر بهداشت خوبی وجود نداشته باشد در هیچ زمینه‌ای پیشرفت حاصل نمی‌شود.
وی افزود: دولت موظف است در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و افزایش تجهیزات بیمارستانی اهتمام ورزد و بدون اغراق در دولت نهم و دهم کارهای زیربنایی خوبی در کنگان صورت گرفته است.
امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: در سفر دولت به استان، بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت انتخاب شده که مسئله مهمی است و باید حداکثر استفاده را از این موقعیت ببریم.
محمودی با اشاره به نقش مهم تبلیغ و اطلاع‌رسانی تصریح کرد: در نماز جمعه شهر کنگان و پیش از آغاز خطبه‌ها، نمایندگانی از شبکه بهداشت می‌توانند به مدت 10 تا 15 دقیقه مشکلات بهداشتی شهر کنگان را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.
امام جمعه کنگان خواستار شبانه‌روزی شدن داروخانه این شهرستان شد و اضافه کرد: با وجود منطقه ویژه پارس جنوبی و با توجه به نیاز مبرم مردم کنگان، وجود داروخانه شبانه‌روزی در این بندر الزامی است.
وی بر لزوم برپایی نماز جماعت در ادارات تأکید کرد و از پرسنل مراکز بهداشتی درمانی خواست که پوشش مناسبی در محیط کار داشته باشند.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان نیز در این نشست خواستار اطلاع‌رسانی مناسبت‌های بهداشتی برای آگاهی دادن و مشارکت مردم از طریق خطبه‌های نماز جمعه شد.
 زینب حسینی در مورد مداخلات برنامه تنظیم و کنترل جمعیت در سطح شهرستان سخن گفت و خواستار هم‌اندیشی و همکاری با روحانیون اهل سنت شد.
وی همچنین با اشاره به مشکلات بهداشتی و وجود فاضلاب‌ها و زباله‌ها در سطح شهر اذعان داشت: عدم رعایت بهداشت مسائلی را برای شهروندان به وجود آورده که بهتر است در خطبه‌های نماز جمعه، در این زمینه اطلاع‌رسانی شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول