اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نور خبر داد:

اجرای 60 برنامه فرهنگی در هفته بسیج شهرستان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نور از اجرای بیش از 60 برنامه فرهنگی در هفته بسیج شهرستان نور خبر داد.

اجرای 60 برنامه فرهنگی در هفته بسیج شهرستان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، ناصر توکلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی شهرستان نور، تشکیل نهادهای انقلابی در اول انقلاب را حرکت فرهنگی ذکر کرد و بیان داشت: بسیج تشکل مردمی است که آمادگی مقابله کامل با هرگونه تهدیدات دشمن را دارد.
وی با اشاره به اینکه بسیج در جنگ، بعد از جنگ، فتنه و ... همواره حضور چشمگیر داشته و دارد، ابراز داشت: تسخیر لانه جاسوسی یک حرکت بسیجی بود.
توکلی با اشاره به اجرای بیش از 60 برنامه فرهنگی در شهرستان بیان داشت: البته ما به‌دنبال کمیت برنامه نیستیم و تعداد برنامه‌ها مهم نیست بلکه کیفیت برنامه و میزان تاثیر‌گذاری و اثربخشی مهم است و ما این موضوع را با 170 پایگاه و هفت حوزه محلات و حوزه‌ها و کانون‌های تخصصی دنبال می‌کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه نور تصریح کرد: از اول پیروزی انقلاب شاهد سه موج جدید در جهان بودیم که موج اول همزمان با انقلاب در برخی از کشورها شروع شد و موج دوم فروپاشی ابرقدرت شرق و نیز موج سوم بیداری در کشورهای عربی و اروپایی است که برگرفته از الگوی انقلاب اسلامی است و شاهد آن هستیم.
وی هفته گرامیداشت بسیج را تجلیل از شهدای انقلاب و جنگ و یادآوری ایام برای نسل جوان و آشنا کردن این قشر با اهداف بسیج و فرهنگ بسیجی عنوان کرد و گفت: از اهداف مهم این هفته ترویج فرهنگ بسیجی برای حفظ و حراست از انقلاب و ارزش‌های اسلامی است.
توکلی بحث شجره طیبه صالحین را از برنامه اولویت‌دار بسیج ذکر کرد و افزود: با توجه به هجمه دشمن در اجرای جنگ نرم آموزش تربیتی و بصیرتی جوانان و آشنایی جوانان با مبانی دینی و انقلابی سدی در برابر این هجمه و بیمه جوانان خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه نور گردهمایی بسیجیان، فعال کردن و بروزرسانی وبلاگ بسیجیان در فضای مجازی، نشست‌های سیاسی، برگزاری همایش‌های نهضت روشنگری در سطح شهرستان، تجلیل از نخبگان مدال‌آور بسیجی، اجرای نمایش رسول، مسابقه نقاشی کودکان، دومیدانی و مسابقات ورزشی را از برنامه‌های اجرایی هفته بسیج شهرستان عنوان کرد.
توکلی تجلیل از نخبگان مدال‌آور بسیجی، اجرای نمایش رسول، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، یادواره‌های شهدای دانش آموز و یادواره شهیده نسرین افضل و زنان ایثار‌گر، ویزیت رایگان، تجمع یاوران معروف، حضور بسیجیان در مراسم پنج آذر روز تشکیل بسیج با عنوان حماس حضور ماندگار را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول