اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اهر عنوان کرد:

اعلام آمادگی 10 هزار بسیجی اهر در سالروز تشکیل بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اهر از حضور بی‌سابقه و حماسی بیش از 10هزار بسیجی این شهرستان در بیعت با آرمان‌های امام راحل و تجدید میثاق با فرماندهی معظم کل قوا خبر داد.

اعلام آمادگی 10 هزار بسیجی اهر در سالروز تشکیل بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محسن اصغر‌زاده ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به برخی تهدیدات دشمنان نظام و انقلاب اظهار کرد: بسیجیان این شهرستان آماده‌تر از گذشته گوش به فرمان ولایت بوده و هر ماموریتی که از سوی فرماندهی معظم کل قوا اعلام شود با جان و دل در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف والای آن خواهند بود.
این مقام مسئول، بسیج را نیروی مردمی ولایت‌مدار ذکر کرد که همیشه با صداقت و اخلاص در خدمت نظام اسلامی بوده و خواهند بود.
وی گفت: هم اکنون بیش از 60 هزار نفر از جمعیت شهرستان اهر عضو بسیج بوده و در قالب حوزه‌های مختلف کارمندی، کارگری، اساتید، دانشجویی، عشایر، پزشکی، مهندسی، محلات، طلاب و سایر اقشار سازماندهی شدند که در این راستا با افتخار اعلام می‌کنیم که بیش از یک سوم جمعیت شهرستان اهر در تشکل‌های مختلف فعالیت دارند.
اصغرزاده، به برنامه هفته بسیج نیز اشاره کرد و افزود: ستاد بزرگداشت هفته بسیج شهرستان اهر با برنامه‌ریزی مناسب در قالب بیش از 100 برنامه متنوع برای کلیه اقشار و گروه‌های هدف شامل برگزاری یادواره شهدای شهری و روستایی،تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، ویزیت رایگان بسیجیان در مراکز درمانی شهری و روستایی،نشست‌های مختلف سیاسی و کرسی آزاداندیشی، جشنواره‌های فرهنگی ورزشی، ایجاد نمایشگاه و مسابقه وبلاگ‌نویسی، همایش امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مسابقات قرآنی و ده‌ها برنامه متنوع دیگر را از برنامه‌های هفته بسیج در طول این هفته ذکر کرد و خواستار حضور فعال بسیجیان و شهروندان در این برنامه‌ها شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول