اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونکنار:

نظام با تفکر بسیجی بیمه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونکنار گفت: با تفکر بسیجی در همه عرصه‌ها نظام بیمه و مشکلات حل می‌شود.

نظام با تفکر بسیجی بیمه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، علی قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای ستاد هفته بسیج شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری باید در برنامه‌های هفته بسیج از ظرفیت و فضای موجود در جنگ نرم استفاده و روشنگری را ساری و جاری کنیم.
وی پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت سید حسن نصرالله و نهایت این تفکر بسیجی و دیپلماسی که دولت انجام داد، عجز و ناتوانی امریکا و مزدوران شان را شاهد بودیم.
قاسمی یادآور شد: وقتی دستشان از همه چیز تهی ماند در مجمع عمومی ترور سفیر عربستان را با همراهی آمریکا دنبال کردند که این هم به لطف خداوند با شکست روبه‌رو شد.
این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج امسال باید ویژه و با قدرت بیشتری اجرا شود، بیان داشت: تفکر بسیجی چه در عرصه مدیریت و چه در عرصه تولید علم، در عرصه فرهنگ و عرصه قضا و قانون‌گذاری و هر کجای نظام وارد شد نظام را بیمه و مشکلات را حل و دشمن را مأیوس کرد.
فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه تفکر و دوراندیشی امام راحل در تشکیل بسیج هر روز برای ما روشن‌تر می‌شود، گفت: امام در دستور تشکیل بسیج یک فرمان تاریخی را صادر کرد.
قاسمی با اعلام اینکه در هفته بسیج همه مسئولیت سنگینی را برعهده داریم، تاکید کرد: برنامه‌های امسال باید دانش آموز محوری باشند.
وی گفت: فضاسازی تبلیغاتی باید یک فضای معطر و معنوی باشد و دستگاه‌های فرهنگ‌ساز فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، دانشگاه و اوقاف و امورخیریه باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.
انتهای پیام/ ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول