اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان خبر داد:

تجمع 10 هزار نفری بسیجیان استهبان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان از تجمع 10 هزار نفری بسیجیان شهرستان استهبان در پنجم آذر ماه جاری خبر داد.

تجمع 10 هزار نفری بسیجیان استهبان
به گزارش خبرگزاری فارس از استهبان، مرتضی مسلمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته بسیج امسال برنامه‌هایی شامل افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی، دیدار با خانواده شهدا، گردهمایی بزرگ مداحان و پیرغلامان امام حسین، برگزاری کلاس‌های بصیرتی و سیاسی، نمایشگاه بزرگ کتاب با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان افزود: در این هفته همچنین درمان رایگان و اعزام گروه‌ها به مناطق محروم، گلباران قبور مطهر شهدا و یادواره 39 شهید دهستان خیر استهبان نیز برگزار می‌شود.
مسلمی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه، توطئه‌ها و تهدیدهای آمریکا و صهیونیست‌ها و استکبار جهانی، فشارهایی که در مباحث انرژی هسته‌ای و حقوق بشر بر ایران اسلامی وارد می‌شود، طرح داستان ترور سفیر عربستان و هراس دشمنان از تثبیت برخی از انقلاب‌های منطقه و سرعت گرفتن این انقلاب‌ها و در پاسخ به تمام تهدیدات و توطئه‌ها علیه نظام اسلامی، گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان استهبان به عنوان حامی نظام و انقلاب اسلامی، تجمع بزرگ بسیجیان را در شهرستان استهبان برگزار می‌‌کند.
وی ادامه داد: در این آئین تمام اقشار بسیج با حضور در این تجمع، قدرت، اقتدار، آمادگی، انسجام و حمایت از موج بیداری اسلامی در منطقه را به نمایش می‌گذارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول