اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه امام حسین زنجان تاکید کرد:

لزوم حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان بر لزوم حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد.

لزوم حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه
علی مهدیخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بسیج در طول تاریخ اسلام و از زمان پیامبر گرامی اسلام نقش و جایگاه ویژه‌ای در تاریخ داشته و همواره به این وظیفه تاریخی خود جامه عمل پوشانده است.
وی ادامه داد: از آغاز رسالت پیامبر گرامی اسلام بسیج نقش تاریخی خود را ایفا کرده و تکیه‌گاه مطمئنی برای نظام محسوب می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان تصریح کرد: بسیج در صحنه‌های مختلف تاریخ و به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر نیروی مردمی فعالیت‌های خود را انجام داده و نقش‌آفرینی کرده است به گونه‌ای که این جایگاه با تشکیل بسیج در سال 58 در راستای مردم سالاری دینی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.
وی ادامه داد: دامنه و گستردگی بسیج 20 میلیونی در حال حاضر به بسیج ده‌ها میلیونی افزایش یافته و در راستای اهداف انقلاب با جانفشانی تفکر حاکمیتی را در جامعه حاکم کرده است.
مهدیخانی تصریح کرد: در حال حاضر بسیج بزرگترین پشتوانه نظام بوده و نقش عظیمی در هدایت جامعه و خدمات رسانی به مردم دارد به گونه‌ای که در عرصه‌های مختلف سازندگی، جهاد و سیاسی به حمایت از نظام پرداخته و با حضور گسترده خود نقشه‌های دشمنان را در اعصار مختلف نقش بر آب کرده است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه جنبش نرم‌افزاری و تولید علم خدمات مختلفی را به کشور ارائه کرده و در حوزه‌های مختلف از دستاوردهای نظام دفاع کرده است.
معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان بیان کرد: فرهنگ بسیج دستمایه رشد در عرصه‌های مختلف بوده و شاخص‌های این فرهنگ به عنوان بزرگترین، قدرتمندترین و کم‌هزینه‌ترین دستاورد انقلاب از قدرت و منافع ملی پشتیبانی می‌کند.
وی بارزترین ویژگی بسیج را گمنامی و بی‌ادعایی عنوان کرد و افزود: مجاهدت در راه خدا، ارزش‌های انقلاب و دفاع از ولایت از دیگر ویژگی‌های این نهاد است.
مهدیخانی تصریح کرد: بسیج از ابتدای تشکیل خود ولایت مدار بوده و اطاعت از ولی‌فقیه از ارکان اصلی بسیج محسوب می‌شود  که همواره فرزند زمان خود بوده و با پشتیبانی از ولایت به عنوان بهترین یاور ولی‌فقیه در جامعه نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.
وی بر لزوم حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: تنها داشتن پرونده در سازمان بسیج نشانه بسیجی بودن نیست، بلکه بصیرت و دفاع از نظام و دستاوردهای آن بسیج را به عنوان فرهنگ غنی جامعه معرفی می‌کند.
معاون آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) زنجان بسیج باید همواره آمادگی کامل داشته و در همه زمینه‌ها وارد شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی نیازمند تفکر بسیج بوده و باید این تفکر در جامعه نهادینه شود.
مهدیخانی بیان کرد: در شرایطی که منافقان با اجرای فتنه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی درصدد سوء استفاده از انتخابات آتی مجلس هستند، باید افراد اصلح شناسایی و انتخاب شوند.
وی یادآور شد: فرهنگ اخلاص و صفای بسیجی است که هم در دفاع مقدس و هم در زمان تحریم کشور را نجات داده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول