اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

انتخابات اسفند ماه دنیا را شگفت‌زده می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت: انتخابات اسفند ماه امسال در ایران تمام دنیا را شگفت‌زده می‌کند.

انتخابات اسفند ماه دنیا را شگفت‌زده می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی عصر امروز در همایش مدیران شهرستان گرمی اظهار داشت: انتخابات ملت ایران همیشه دنیا و سران خونخوار استکبار را با شگفتی و حیرت همراه کرده است و این بار نیز ملت رشید ایران در دوازدهم اسفندماه برگ افتخار دیگری را در تاریخ پرفراز این سرزمین به یادگار می‌گذارند.
وی به اهمیت و حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: در حالی که تهدیدها و فشارهای استکبار چندین برابر شده و دنیا با یک خیز عظیم و پوست‌اندازی عجیب روبه‌رو شده است حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات پیش رو نشان می‌دهد که این انقلاب همچنان راه و آرمان نورانی امام، شهدا و ارزش‌های این انقلاب را حفظ کرده و دنبال می‌کند.
صحرایی پرهیز از هرگونه اقدام انتخاباتی را به مدیران و مسئولان اجرایی در شهرستان یادآور شد و خاطر نشان کرد: هیچ مدیر و مسئول اجرایی حق ندارد در صحنه انتخابات به نفع و یا له کسی سخن و یا اقدامی انجام دهد بلکه بزرگ‌ترین وظیفه و رسالت ما فراهم کردن فضای مناسب برای پرشور برگزار شدن انتخابات است.
این مسئول هرگونه سوءاستفاده از امکانات دولتی در عرصه انتخابات را حرام و کاری ناشایست اعلام کرد و ادامه داد: تمام دنیا چشم به ایران دوخته است تا نحوه آزمون و امتحان ایرانیان را بار دیگر مشاهده کند که این ملت مثل همیشه در این آزمون حساس و ارزشمند نیز رفوزه نمی‌شود بلکه با نمره خوب به موفقیت می‌رسد.
به گزارش فارس، فرماندار گرمی زمان نام‌نویسی از نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از سوم دی ماه اعلام کرد و گفت: تمام مراحل انتخابات را تنها با تمکین به قانون با موفقیت سپری می‌کنیم و قرار است در این دوره از انتخابات تا 20 نماینده و ناظر در محل هر صندوق اخذ رأی حاضر بوده و در روند آن نظارت کند.
صحرایی با اعلام اینکه انتخابات مظهر قدرت این نظام و منظر قانونمداری جامعه ما است از همه مدیران و مسئولان استان خواست تا در یک فرآیند مناسب عرصه حضور با شکوه‌تر مردم را فراهم کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول