اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

دستگاه‌های اجرایی حق تبلیغ نامزدهای انتخاباتی را ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی خرم‌آباد حق تبلیغ به نفع یا ضرر هیچ کاندیدی را ندارند.

دستگاه‌های اجرایی حق تبلیغ نامزدهای انتخاباتی را ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولیپوری عصر امروز در جلسه شورای اداری خرم‌آباد به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باید با اجرای طرح‌های مختلف و انجام اقدامات برای رفاه مردم، زمینه برای حضور حداکثری ملت در انتخابات فراهم شود.
ولیپوری با اشاره به اینکه با افراد متخلف در امر انتخابات به شدت برخورد می‌شود، گفت: مدیران دستگاه‌ها به هیچ عنوان در تبلیغات کاندیداها و یا علیه نامزدها نباید اقدام کنند.
وی با بیان اینکه با مدیرانی که به نفع یا ضرر کاندیدای انتخاباتی کار کند برخورد می‌شود، اظهار داشت: هرچه حضور مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد، به همان اندازه میزان امنیت ملی در کشور تقویت می‌شود.
فرماندار خرم‌آباد در ادامه به مشکلات شهر خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: مجموعه شورای شهر در زمینه رفع معضلات شهری با شهرداری خرم‌آباد به صورت ویژه همکاری کنند.
وی یادآور شد: با این وجود تلاش مضاعف مجموعه شهرداری با همکاری و هم فکری اعضای شورای اسلامی شهر امری ضروری محسوب می‌شود.
ولیپوری عمده مشکلات و مسایل مربوط به شهر خرم‌آباد را در حوزه عمرانی دانست و اظهار داشت: در حال حاضر ساماندهی و حل مشکل تراکم ترافیک، ساخت و سازهای غیر کارشناسی و مبلمان شهری در خرم‌آباد به عنوان یک مطالبه مردمی نیازمند برنامه‌ریزی و کار کارشناسی شهرداری با همکاری مستمر شورای اسلامی شهر خرم‌آباد است.
فرماندار خرم‌آباد از اعضای شورای شهر خرم آباد خواست تا با شرکت در شورای اداری شهرستان به عنوان نمایندگان مردم ضمن ارتباط مستقیم با مسولین نظرات و پیشنهادات خود را در این جلسه مطرح کنند.
فرماندار خرم‌آباد در ادامه گفت: در حال حاضر 112 طرح عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و ملی با اعتبار 960 میلیارد ریال در شهرستان در دست اجرا است.
ولیپوری افزود: این طرح‌ها در قالب 368 پروژه در دست اجرا است و تاکنون 360 میلیارد ریال از اعتبار طرح‌ها اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: مدیران باید در زمینه جذب مابقی اعتبارات اجرای طرح و تحقق کامل مصوبات سفرهای ریاست جمهوری تلاش کنند.
فرماندار خرم‌آباد در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز بسیجیان ما آماده‌تر از گذشته هستند.
وی یادآورشد: باید در این هفته برنامه‌های باشکوهی متناسب با شان و منزلت بسیج برگزار کنند.
در ادامه فرمانده سپاه شهرستان خرم‌آباد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، پوشیدن لباس بسیج توسط کارکنان ادارات، نصب پلاکارد در سطح شهر و ادارات، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و گردهمایی بزرگ عاشقان ولایت از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان خرم‌آباد است.
علی رومیانی افزود: هدف از برگزاری مراسم و گردهمایی های هفته بسیج بازدارندگی دشمنان نظام و آمادگی رزم برای بسیجیان در چارچوب فعالیت‌های سپاه و بسیج است.
وی اظهار داشت: پنج آذرماه نیز گردهمایی بزرگ عاشقان و لایت با حضور 10 هزار نفر از بسیجیان اقشار مختلف در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول